بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آسمان آبی آبی و حال ما خوب خوب است!

رایگان

ابرهای سیاه کنار رفتند و انتقادات مغرضانه از تیم و مربی رده دوم جدول تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است!
فعلا تا بعداً تعطیلات لیگ آسمان تیم آبی، آبی
هوا آفتابی و صاف ....
و حال همه ما خوب، خوب است!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1393برچسب:استقلال,هواداران,منتقدان ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

یعنی نیت مجیدی پاک است!؟

رایگان

به شخصه با فرهاد مجیدی و صحبت‌های اخیرش هیچ مشکل ندارم و حتیاعتقاد دارم با این صحبت‌هایش_ اگر از روی صداقت بوده باشد _ گام بزرگی رو جهت اتحاد و یکدست تر کردن هوادار استقلال بر داشته است!
با این حال با خواندن مصاحبه مجیدی و بعد پیامهای که تو صفحه شخصیش به اشتراک گذاشته، دو نکته را غیر طبیعی و قابل بحث میدانم!
1)فرهاد چرا با یک روزنامه و یا خبرگزاری معتبر اما دشمن با امیر قلعه نوعی مصاحبه خودشو انجام داده(خبر آنلاین، روزنامه خبرورزشی)
2)حالا که با یک خبرگزاری مثلا معتبر مصاحبه کرده _ با علم به اینکه همه ما میدانیم تمام صحبت‌های رد و بدل شده ضبط میشه_ چرا فرهاد هیچگاه از امیر قلعه نویی و تیمش مستقیما حمایت نکرده و حتی نام سرمربی استقلال را جز مربیان دوران فوتبالشبه زبان نیاوردن!؟
منتهی بعد از این مصاحبه رفته در صفحه شخصی خود از امیر قلعه نوعی و تیمش در مورد قهرمانی پایان فصل چند خطی با هواداران استقلال و خودش تعریف و تمجید کرده!
همه ما میدانیم تکذیب مالکیت و یا تحت نظر نبودن یک صفحه در فضایی مجازی و انکار آن توسط هر شخصیخیلی ساده و شدنی خواهد بود!
البته در مورد دربی و حمام بودنش، کلی گویی بابت جدایی از تیم و تناقض در حرفهایش بابت خداحافظی از فوتبال هم قابل بحث بود که از آن می گذریم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1393برچسب:استقلال,فرهاد مجیدی,امیر قلعه , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کمک بزرگ کروش به فرکی و درخشان سرمربیان تعویضی لیگ!

رایگان

چرا از سپاهان و پرسپولیس بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است!؟
درست بعد از اتمام بازی سپاهان مقابل پرسپولیس خبر آسانی بازیکنان که قرار است در اردوی پرتغال حضور داشته باشند، رسانه ای میشود!
در کمال تعجب از دو تیم سپاهان و پرسپولیس نام هیچ بازیکنی در لیست نهایی کوروش دیده نمیشود!
لذا چند سوال ذهن فوتبالستان را درگیر خود کرده است!
1)چرا اسامی بازیکنان خط خورده قبل از بازی دیروز رسما اعلام نشده است؟
2)چرا تمامی گمانه زنی ها از نام نفرات خط خورده احتمالی بیشتر دور نام بازیکنان استقلال از جمله خسرو حیدری، یعقوب کریمی میچرخید!
3)معیار انتخاب بازیکنان توسط کروش و دستیاری وی بر چه اساسی بوده است؟
4) آیا بازیکنان که با تیم ملی در جام جهانی همراه بودند را همگی بدون دقت برروی عملکرد و میزان آمادگیهای آنان به اردو تیمی دعوت کردند؟ پس رحمان احمدی، حقیقی و...چرا دعوت نشده اند؟
5) آیا سرمربی تیم ملی براساس لیاقت و توانایی های بازیکنان وآمادگی و نمایشی که در فصل جدید فوتبال ایران داشته اند،به اردوی تیم ملی دعوت شده اند؟ پس دلیل دعوت از خسرو حیدری، امیرحسن صادقی، آندو تیموریان و حتی هاشم بیگ زاده بر اساس کدام معیار و یا آمادگی بالا همراه با نمایشهای مطلوب به تیم ملی دعوت شده اند!؟
6)آیا عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس و سپاهان میتواند ربطی به تغییر سرمربی این دو تیم و جهت آماده سازی بهتر آنها در تعطیلات پیشرو داشته باشد!؟
7)آیا دعوت از شش بازیکن استقلال _ اگر از هر کدام از هواداران متعصب این تیم بخواهیم چند بازیکن از تیمشان برای دعوت به تیم ملی انتخاب کنن،مطمینا چهار نفر از نفرات فعلی دعوت شده را با توجه به میزان آمادگی و نمایش های که در طول یازده هفته گذشته از مسابقات لیگ چهاردهم داشته اند را دعوت نخواهد کرد_ می تواند به مسایل غیر فنی و پشت پرده فوتبال ربطی داشته باشد!؟
نتیجه:در حالی که این تعطیلات ناخواسته و اجباری برای استقلالی ها اصلا خوب نبود، منتهی اگر امیر قلعه نویی میتوانست حداقل باکمترین غایب تمرینات آمادگی و تاکتیکی تیمش را دنبال کند و یا اینکه انتخاب بازیکنان تیم ملی بدون هر گونه دور اندیشی و نیت خاص انجام شده بود و شرایط موجود برای تمام تیم ها یکسان و عادلانه در نظر گرفته میشد، شاید می توانستیم با تعطیلات اجباری لیگی که در اوج خودش قرار گرفته،کمی کنار بیابیم و این کار غیرحرفه ای سرمربی مثلا نامدار و حرفه ای تیم ملی را هضم کنیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1393برچسب:تیم ملی فوتبال,حسین فرکی,حمید درخشان,کارلوس کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فرق یک بازیکن تاجی با یک بازیکن لنگی!

رایگان

همیشه بین لنگی و تاجی جماعت یک فرق بزرگ وجود دارد به نام اصالت و ذات درست
بفرمایید این هم یکی از تفاوت های مهم بازیکنان این دو تیم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1393برچسب:استقلال,پرسپولیس,خلعتبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استقلال جوان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1393برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب