بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جمشیدی:امیدوارم رابطه بین قلعه نویی و فردوسی پور بهبود پیدا کند!

http://axgig.com/images/73616107553027149795.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی،برنامه نود،پژمان جمشیدی،عادل فردوسی پور،امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سقوط یک اسطوره ....

http://axgig.com/images/95441511323398186688.jpg

علی دایی.
این سقوط همچون... اگر در غرب اروپا بود؛ با چه چیز این سقوط را مقایسه می‌کردیم؟
برای تشبیه و مقایسه در ایران، همیشه چیزی پیدا می‌کنی. خیلی زود. علی دایی؛ این سقوط همچون سقوطِ ناگهانی ریال برابرِ ارزهای دیگر است. هنوز در گفت و گوهای شفاهی، این دلار است که امروز رفت بالا و فردا کشید بالاتر. در حقیقت اما ریال است که پایین کشید و پایین‌تر.علی دایی سقوط را انتخاب کرده است.
 برای تشبیه و مقایسه در ایران، همیشه چیزی پیدا می‌کنی؛علی دایی همچون پولادِ کیمیایی در فیلم‌های مسعود کیمیایی: همه را می‌تواند کتک بزند.
که در چند فیلمِ کارگردانِ محترم، مثلِ رئیس و محاکمه در خیابان، انگار مجوز گرفته بود که هر شهروندی را خواست لگدمال کند. تفاوت: دوستدارانِ کیمیایی در این سالها در پاسخ به اینکه کجای زندگیِ معاصرِ ما، چنین ماجراهایی برقرار است؟ می گویند: 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:اسطوره ها,علی دایی,فساد و تبانی در فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سردار آزمون هم به سرنوشت دیگر مهمان 90 مبتلا گردید!

http://axgig.com/images/91653821531493115969.jpg

چندهفته قبل سردار آزمون مهمان برنامه 90 و مجری قرمز دوستش بود.بعد از این برنامه عنوان کردیم که خداکند نحسی این برنامه یقه آزمون را نگیرد.
اما ظاهرا دعایمان مستجاب نشد و طبق یک سنت قدیمی در 90  مهمان آن بعد از حضور در این برنامه دچار گرفتاریهای ورزشی و عدم درخششی که باعث دعوت شدنش به نود شده بود،مبتلا میشود!
آری ...سردار آزمون که برای حضور در تمرینات تیم ملی و بازی در تیم جوانان به ایران بازگشته بود،تا دیشب به دلیل مشکلات خروجی _ مربوط به دوره مقدس سربازی _نتوانسته از ایران خارج شود و به تمرینات تیم باشگاهیش در روسیه بپیوندد!
لذا باشگاه روبین غازان وی را 30 میلیون تومان جریمه و 2 جلسه از همراهی تیمش محروم کرده است!
نکته:پریرا مهاجم تیم فولاد خوزستان نیز که دو هفته قبل مهمان این برنامه بود با شروع مجددا رقلبتهای لیگ در اولین بازی خود دچار حاشیه های در تبریز شد که به محرومیت یک جلسه ای وی توسط کمیته انضباطی منجر گردید!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,عادل فردوسی پور,سردار آزمون, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیرخان آنقدر سمن دارد که دنبال یاسمن پرویزخان نباشد!

http://axgig.com/images/82314126060829773271.jpg

در طی یکی دو هفته گذشته شاهد درگیری کلامی هواداران استقلال که متسفانه به آن باید دو یا چند دستگی بگوییم بودیم.اختلاف نظرها و بیان یکسری مسائل تکراری و منسوخ شده زمانی مجددا به اوج خود رسید که پرویز مظلومی و به دنبال وی آتیلا حجازی از عملکرد فنی امیر قلعه نویی انتقاداتی را مطرح کردند و باعث شدند،اختلافات کهنه و قدیمی بین هواداران استقلال که تا قبل از برگزاری مرحله نیمه نهایی باشگاههای آسیا به شدت کاهش پیدا کرده بود،مجددا شعله ور شود و در نهایت به جنگ کلامی هواداران استقلال با هم و نیز مصاحبه های پرویز مظلومی و آتلا حجازی و پاسخ انتقادات این دو پیشکسوت توسط کادرفنی ختم شود.
حال که چند وقتیست هست پرویز مظلومی و آتیلا به دلیل مشغله های تیم مس و نتایجی که با این تیم کسب کردند تمام فکر و ذهن آنها را مشغول خود کرده و این طرف ماجرا استقلالی ها به دلیل عدم کسب نتایج مطلوب در لیگ و حاشیه های که از سوی اردوی رقیب برای استقلال ایجاد شده است،باعث فروکش کردن جدال کلامی  دو طرف شده و به قولی فعلا صلحی مجازی بین آنها حاکم شده است.
اما در این بین هنوز که هنوزه طرفداران استقلال ....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,پرویز مظلومی,انتقادات مغرضانه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تغيير داور ديدار استقلال تهران و فولاد خوزستان

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته داوران داور بازي استقلال و فولاد را تغيير داد.
جمعه 92/08/03
استقلال تهران- فولاد خوزستان ساعت 17و 45 دقيقه ورزشگاه آزادي تهران
سيد حسين زرگر – سعيد علي نژاديان – سعيد زارع – بيژن حيدري – ناظر: محمدعلي فروغي
گفتني است، پيش از اين قرار بود تا محسن ترکي اين ديدار را قضاوت کنند

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:کمیته داوران،لیگ سیزدهم،هفته چهاردهم،استقلال،فولاد خوزستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فعلا که هواداران استقلال باید خفه خون بگیرند!

در طول یک دهه گذشته فوتبالدوستان ایرانی عادت داشتند که صدا و تصویر علی دایی را در برنامه های مختلف صدا و سیما بنا بر دلایل مختلف ببینند و بشنوند.
یعنی تریبون رسانه های ملی در اغلب مواقع  بیشتر به جنگ و جدل های کلامی و بحث های که دایی با برخی از پیشکسوتان و مسئولان فوتبال داشته،در اختیارش قرار گرفته است.منتهی در طی یکی دو سال اخیر و بخصوص در این یکی دو ماهه علی دایی در برنامه های مختلف ورزشی یک پای ثابت بوده و اکثر زمانهای برنامه های مختلف را به خود و اظهارتی که در خصوص موارد مختلف داشته،اختصاص داده است.
مع الوصف،علی دایی بعد در طی چند روز اخیر مدعی شده که برخی از افراد میخواهند وی را به سکوت واردار کنند و به قول خود دایی خفه اش کنند!
لذا وقتی در برنامه 90 دوشنبه این هفته با اینکه حکم کمیته انضباطی در خصوص محرومیت 2 جلسه ای وی سر و صدای زیادی به راه انداخته بود،علی دایی حاضر نشد مثل هفته های گذشته روی آنتن برنامه 90 بیاید و از خودش دفاع کند،کمی تعجب بر انگیز و غیر قابل هضم بود!
این موضوع می تواند،نکته جالبی برای هواداران فوتبال باشد!شاید علی دایی با رفتاری ...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:فساد و تبانی در فوتبال،حواشی ورزش،هواداران،علی دایی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 30 مهر 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رقیبان برنامه 90 با توپی پر روی پخش زنده سیما آمدند!

http://axgig.com/images/94245212380405527639.jpg

برنامه جدیدی به نام وقت سوم از یکشنبه شب گذشته بصورت زنده بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.
دراین برنامه که جواد خیابانی وظیفه اجرای آنراداشت،به مشکلات مدیریتی در وزارتخانه ورزش و چالشهای موجود در مدیریت های ورزشی ایران پرداخت.
از نکات قابل توجه در این برنامه زنده ورزشی،انتقادی حضور محمد دادکان و محمد یزدانی خرم به عنوان کارشناس و مهمان آن بود که بحث های جالبی بین دو کارشناس و جواد خیابانی صورت گرفت.قابل ذکر است محمد دادکان در لابه لای صحبتهای خود به ممنوع التصویر شدن در صدا و سیما اشاره ای کرد و به قولی گلایه های خود را به عنوان یک مدیر موفق ورزشی به گوش مدیران صدا و سیما رساند.
قابل ذکر است که؛در طی چند روز اخیر شاهد آغاز برنامه های ورزشی که ماهیت انتقادی دارند در سیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم.بعد از آغاز سری جدید ورزش از نگاه دو که شبهای شنبه و پنجشنبه با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن رفت،یکشنبه شب نیز برنامه زنده ورزشی دیگر به نام نیمه سوم با اجرای جواد خیابانی روی آنتن شبکه سوم سیما رفت تا بعد از برنامه های  ورزشی زاویه و نگاه پنج در شبکه پنجم سیما و برنامه نود و ورزش و مردم علاقه مندان ورزش  شاهد دو برنامه ورزشی زنده دیگری آنهم از نوع چالشی باشند.
نکته:با رویکرد جدیدی ی که صدا و سیما در برنامه های ورزشی خود در پیش گرفته و با توجه به ماهیت انتقادی و چالشی آنها احتمالا باید شاهد از رونق افتادن برنامه 90 با اجرای عادل فردوسی پور،حداقل برای مدتی محدود باشیم.برنامه ی که مخاطبینش در طی چند ماه گذشته با روی خوش از آن استقبال نکردند و شاید تنها دلیل پر بازدید بودن آن بی رقیب بودن و کمبود برنامه ورزشی مشابه در طی سالهای اخیر در صدا و سیما بوده است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی،ورزش از نگاه دو،وقت سوم،برنامه 90, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای آشتیانی مشتاقانه منتظر دفاعیات شما هستیم!

http://axgig.com/images/54919632057072056184.jpg

 محمد حیرانی مدیر سابق روابط عمومی استقلال در زمان مدیریت آقای واعظ آشتیانی ،این مطلب را درصفحه شخصیش به اشتراک گذاشته است.
1- ماجرای دریافت یکصد میلیون ریال وجه معادل 10 میلیون تومان از طریق یک واسطه از حنیف عمران زاده (بازیکن) و پدرش به بهانه کمک برای لغو محرومیت منشوری وی چه بود؟
این مبلغ از طریق مشاورتان محمود بابایی دریافت شد. صحبت از کارچاق کن ها کردید, که مشاور شما تبحر ویژه ای در این زمینه دارد!
به عمران زاده گفته شد این فرد با هزینه کردن آن در قوه قضائیه (بصورت رشوه ) زمینه لغو محرومیت 6 ماه نامبرده را فراهم خواهد کرد. اما عملا این اتفاق نیفتاد و بازیکن بارها برای باز پس گرفتن مبلغ فوق به باشگاه استقلال آمد اما ناموفق بود. واکنش شما بعد از اینکه ماجرا را محرمانه به شما انتقال دادم چه بود؟ جز اینکه با همدستی بابابی اول صبح با حنیف جلسه گذاشتید و عمران زاده را با تهدید از افشای موضوع منع کردید؟
2- دریافت مبلغی از سوی مشاور شما محمود رضا بابایی به عنوان قرض از آقای مسعود رضا (واسطه قرارداد اریش روته مولر آلمانی) که گفته می شود 10 میلیون تومان بوده است و ایشان حاضر به پس دادن این مبلغ نشد. این موضوع را چطور توجیه میکنید؟ (و مواردی از این دست که خود شما هم مطلعید کم نبود!)
3- با وجود گذشته سه سال هنوز شائبه هایی در نوع انتقال میم - نون (بازیکن) به ابومسلم و ....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1392برچسب:واعظ آشتیانی،محمد حیرانی،مبارزه با فساد در فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حکم زیرکانه کمیته انضباطی در خصوص محرومیت علی دایی!

http://axgig.com/images/68019689657418668297.jpg

 کمیته انضباطی خیلی زودتر از هفته سیزدهم می بایست از دو تیم ترکتورسازی و پرسپولیس به دلیل اهانتهای هوادارانشان یک امتیاز کسر می کرد.همانطور که در مورد هواداران سپاهان نیز تا به امروز خیلی ارفاق کرده اند و هواداران این تیم در دو بازی مقابل تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد به بازیکنان حریف فحاشی کرده بودند،استحقاق کسر امتیاز از تیمشان را داشتند.
منتهی نکته جالب در حکم جدید کمیته انضباطی در مورد محرومیت علی دایی و محمد مایلی کهن می باشد!فوتبالدوستان و اهالی رسانه متعجب هستند که چرا اینقدر دیر حکم درگیری لفظی محمد مایلی کهن وعلی دایی که در دیدار دو تیم صبا و پرسپولیس بین این دو مربی بوجود آمده بود را صادر کرده اند!
همچنین از نکات قابل توجه و قابل پیش بینی محرومیت دو جلسه ای علی دایی از نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس این است که،به احتمال فراوان باشگاه پرسپولیس و علی دایی در خصوص حکم صادره دست به شلوغ کاری های رسانه ای خواهند زد و جو  نا مناسبی را در روزهای آینده بوجود خواهند آورد و به طبع آن به این حکم نیز اعتراض خواهند کرد.
لذا کمیته استیناف ممکن است یک جلسه از محرومیت علی دایی را ببخشد و یا به حالت تعلیق در بیاورد.در نتیجه علی دایی یک جلسه محرومیت خود را در بازی این هفته تیمش مقابل پدیده شاندیز مشهد از سری رقابتهای جام حذفی را طی خواهد کرد و در صورت بخشش یا تعلیق جلسه دوم محرومیتش می تواند تیمش را در لیگ برتر مقابل راه آهن سورینت همراهی کند!پس باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم از حکم صادره و محرومیت علی دایی زیاد متضرر نخواهند شد.
ممنون از این همه نکته سنجی کمیته محترم انضباطی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1392برچسب:کمیته انضباطی,کسر از امتیاز باشگاه ها,تراکتورسازی,پرسپولیس,علی دایی , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 29 مهر 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیدار سفیر کبیر امپراتوری ژاپن با دکتر فتح‌الله‌زاده

سفیر کبیر امپراتوری ژاپن به دیدار دکتر فتح‌الله‌زاده رفت. ظهر امروز مدیرعامل باشگاه استقلال در دفتر خود پذیرای آقای کوجی‌هاندا، سفیر کبیر محترم امپراتوری ژاپن بود تا در نشستی صمیمانه به بحث و تبادل‌نظر بپردازند. دراین نشست مهم طرفین در خصوص مناسبات ورزشی، فرهنگی وهنری بین کشورهای ایران و ژاپن پرداختند و قرار بر این شد همکاری‌های متقابلی بین ایران و امپراتوری ژاپن در این زمینه انجام بگیرد
بزرگترین پیروزی:حاجی در این بلبشوی فوتبال و حاشیه های که دور بر استقلال را گرفته بدجوری فیلش یاد هندوستان کرده!
دیدار با سفرای کشورهلی مختلف در راستای چه اهدافی و با چه رویکردهای صورت میگیرد،برای فوتبالدوستان نا مشخص است و جای سوال بسیاری برای علامندان فوتبال و باشگاه استقلال گذاشته است!
فقط این را میدانیم که فتح الله زاده بدجوری به سرش زده که رئیس فدراسیون فوتبال بشود!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1392برچسب:باشگاه استقلال،علی فتح الله زاده،سفیر ژاپن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ولادت امام هادي(عليه السلام) مبارك باد

http://axgig.com/images/48817115478292344809.jpeg

ای گوهـــر بحــر آفــرینش
وی چشم و چراغ اهل بینش

همنام علی مرتضایی
سرتا به قدم خدانمائی
امروز که دل قرین شادیست
میلاد تو ای امام هادی است

میلاد تو برهمه مبارک
بر مهدی فاطمه مبـارک
ولادت امام هادي(عليه السلام) مبارك باد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 7 / 1392برچسب:مناسبتی,میلاد امام هادی(ع), موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قهرمان نیم فصل روز جمعه مشخص میشود،استقلال یافولاد؟

هواداران برای عدم استقبال پرشور در روز جمعه بهانه ای ندارند!

هواداران و کادرفنی استقلال باید اتفاقات و حواشی مربوط به دیدار مقابل نفت تهران را به بوته فراموشی بسپارند و به فکر مهمترین دیدار استقلال در بین بازیهای باقی مانده نیم فصل اول باشند.
دیدار استقلال با فولاد خوزستان شاید به نوعی فینال نیم فصل اول لیگ سیزدهم به حساب بیاید و می توان برنده این بازی  را قهرمان نیم فصل اول دانست.
کادرفنی استقلال اگر بتوانند بازیکنان تیم را ابتدا خوب ریکاوری کرده و سپس تمرکز آنها را فقط معطوف به این دیدار کنند و انگیزه ملی پوشان فوتبال زده و خسته خود را بالا ببرند،می توانند در این بازی که فولادی ها حتما برای بردن فوتبال بازی کردن به میدان می آیند و از دفاع مطلق  و جمع شدن در زمین خودی بیزار هستند،3 امتیاز دلچسب و روحیه آور را کسب کنند و با این موفقیت با کسب روحیه مضاعف به مصاف دیدارهای معوقه و چند دیدار انتهای خود در نیم فصل بروند.
به قول امیر قلعه نویی استقلال بعد از بازی با نفت تهران بعد از مدتی به لیگ برتر بازگشته و استارت قهرمانیش را نیز می تواند از بازی با فولاد خوزستان بزند!
مطمئنا بردن فولاد خوزستان برای استقلالی ها همانند دیدار برگشت فصل قبل حکم قهرمانی را خواهد داشت،با این تفاوت که این برد سند قهرمانی نیم فصل استقلال را امضا خواهد کرد!
تمام این اتفاقات در صورتی می تواند به سوداستقلالی ها رقم بخورد که با حمایت همه جانبه هواداران و استقبال پر شور آنها از این دیدار همراه باشد.مطمئنا با برگزاری این بازی در روز جمعه دیگر هواداران استقلال نمی توانند بهانه های مختلفی از جمله رفتن به مدرسه،دانشگاه و یا بر سر کار داشته باشند.از طرفی حساسیت این بازی نیز مزید برعلت خواهد شد که وظیفه هوادارای در حمایت تیم محبوبمان بر روی دوش هوادران سنگینی بیشتری داشته باشد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,قهرمان نیم فصل,هفته چهاردهم,استقلال,فولاد خوزستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کام فرهاد و هواداران استقلال با یک شوت استثنایی، تلخ شد!

http://axgig.com/images/25280550709948324571.jpg

در روزی که استقلال نه مربی داشت نه بازیکن با بدشانسی محض از روی یک شوت استثنایی دروازه اش را باز شده دید و 3 امتیاز شیرین را که تا دقیقه 88 با گل زیبای مجیدی در چنگ داشت با تساوی و یک امتیاز عوض کرد.
گلی که وریا غفوری از فاصله 40 متری به ثمر رساند را باید از اتفاقات فوتبال و زیبایی های آن بدانیم که با توجه به گفته خود غفوری هر چند سال یکبار بازیکن در سطح غفوری می تواند چنین گلهای را به ثمر برساند.
مع الوصف؛استقلالی ها در حالی که با کلی بازیکن مصدوم و بدون مربی و سرمربی خود به مصاف تیم نفت تهران رفته بود،کاملا مشخص بود که بازیکنان درون زمین هم اصلا سرحال و در آمادگی کامل به سر نمی برند!
یکی از عوارض داشتن ملی پوشان زیاد همین است که 5 ملی پوش فوتبال زده و خسته استقلال که با دو جلسه تمرین که احتمالا یکی از آنها با ریکاوری همراه بوده در مقابل تیم جوان و چغر نفت که فوتبال رو فیزیکی بازی میکرد،نتواند در 20 دقیقه انتهای بازی انرژی کافی برای جنگیدن با بازیکنان حریف را داشته باشند.از طرفی بازیکنانی که از استراحت و تمرین بیشتری برخوردار بودند در این بازی یا بخاطر زمین نامناسب نتوانستند نمایش دلچسبی داشته باشند و یا مثل اکبرپور با بدشانسی دچار مصدومیت میشوند و بالاجبار جای خود را به بازیکن دیگری دادند!
خلاصه اینکه شاگردان قلعه نویی می توانستند آن گل زیبا را هم دریافت نکنن و با سه امتیاز از زمین مسابقه بیرون بیاییند،اما ایرادات فنی تیم که بیشتر متمرکز به میانه میدان بخصوص در امر بازی سازی بود بر سرجایش باقی مانده و خستگی ملی پوشان که نتیجه برنامه ریزی فشرده بازیهای استقلال می باشد و این بازیکنان می بایست ریکاوری خوبی داشته باشند،هنوز که هنوزه برقرار است و امیر قلعه نویی کار سختی در چند هفته آینده و کلا لیگ فشرده و mp3 امسال خواهد داشت.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته سیزدهم,استقلال,نفت تهران,بخت و اقبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 28 مهر 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

محرومیت استقلالیها از مربی،بازیکن و عاملی به نام شانس!

http://axgig.com/images/29774711415705120415.jpg

در روزی که استقلال نه مربی داشت نه بازیکن با بدشانسی محض از روی یک شوت استثنایی دروازه اش را باز شده دید و 3 امتیاز شیرین را که تا دقیقه 88 با گل زیبای مجیدی در چنگ داشت با تساوی و یک امتیاز عوض کرد.
گلی که وریا غفوری از فاصله 40 متری به ثمر رساند را باید از اتفاقات فوتبال و زیبایی های آن بدانیم که با توجه به گفته خود غفوری هر چند سال یکبار بازیکن در سطح غفوری می تواند چنین گلهای را به ثمر برساند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 7 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته سیزدهم،استقلال،نفت تهران،فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نويي: آقاي حسن‌زاده خدايي هم هست

http://axgig.com/images/48390371762641967847.jpg

امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي بعد از ديدار مقابل نفت تهران که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، گفت: با اين کيفيت زمين خوب بازي کردن بسيار سخت است. مسئولين تختي تلاش مي‌کنند اما باز هم وضعيت همينطور است. آنها که مي‌گويند ليگ ما ضعيف شده حرفشان را قبول دارم چرا که اين کيفيت زمين در کار تأثير مي‌گذارد. فوتبال بازي کردن در اين نوع زمين‌ها بسيار مشکل است به پاس سوم نمي‌رسيديم و بعد از آن مجبور بوديم توپ را بيرون بزنيم. يک گل استثنايي هم دريافت کرديم که آن هم از شانس بد ما بود.
وي افزود: به بازيکنانم خسته نباشيد مي‌گويم. تمرکز خوبي داشتند يک توپ خوب به دست آورديم و اگر آن را خراب نمي‌کرديم بازي 2 بر صفر مي‌شد اما همان توپ برگشت و به دروازه ما رفت. با اين بازي به ليگ بازگشتيم و از جمعه استارت قهرماني مي‌زنيم.
قلعه‌نويي در مورد اينکه از شعار عليه علي دايي جلوگيري کرد، اظهار داشت: به هر حال هرکس وظيفه‌اي دارد مي‌خواهم امروز در خصوص محروميتم حرف بزنم نشستن روي سکو بسيار سخت بود تا الآن زياد محروم شدم اما اين محروميت بسيار سخت بود. حسن‌زاده و همکارانش آسوده‌خاطر باشند اين اتفاق هم مي‌گذرد حسن‌زاده و همکارانش نظاره‌گر بودند آنها بدون هيچ گزارشي من را محروم کردند. آقاي حسن‌زاده خدايي هم هست.
وي در مورد اينکه از دادن برخي شعارها جلوگيري مي‌کرد، خاطرنشان کرد: بالاخره رفتار مافيا اين است بايد اين کار را کنيم در کشور ما بداخلاقي حرف اول را مي‌زند کار آموزنده را نشان نمي‌دهيم وظيفه من بود که در جريان بازي از اين کار جلوگيري کنم در هر حال ساير مربيان همکار من هستند اميدوارم همانطور که با ما رفتار شد با همه هم رفتار شود. در حق من کم‌لطفي کردند و بي‌گزارش محروم شدم و رأي را به صورت قطعي دادم. مطمئنم حسن‌زاده اين کار را قانوني انجام داده و صد در صد عدالت را رعايت کرده است. من زياد محروم شدم و اين بدترين رأي بود. حتي يک بار شش ماه محروم شدم اما به اين اندازه سخت و عجيب نبود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 7 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته سیزدهم,استقلال,نفت تهران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب