بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ستارگان دهه 70 _محمود فکری

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 2 / 1391برچسب:ستارگان آبی,دوربین من,محمود فکری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

المدیران الاجرایی؛تشکر!


ضمن عرض خسته نباشید به کارکنان روزنامه استقلال جوان و با تشکر بابت پوشش اخبار تیم محبوب ما در طول یک فصل.
چند وقتی بود که می خواستم به  موضوعی اشاره کنم؛که یا وقت نوشتن پیدا نمی کردم یا موضوع مهمتری سوژه مطالبم می شد!
از زمانی که آقای جعفر نوجوان جای خود را به آقای هومن جعفری داده اند ،روزنامه استقلال جوان با تغییراتی مواجه شده است .حال نمی دانم واقعا دلیل آن همین جابجایی بوده و یا....منتهی اخیرا تغییراتی در روزنامه مشاهده شده که واقعا جالب و در نوع خودش چشمگیر و قابل تشکر است.
وقتی منوی مطالب کار شده و یا سر فصل های مطالب داخل روزنامه به طور اختصار بر روی جلد اول کار میشود خیلی راحت می توان به سرآغاز مطلب دلخواه خود رفت و آنرا مطالعه نمود.البته ما هواداران قدیمی روزنامه معمولا تا نقطه انتهای مطالب روزنامه خود را مطالعه نکنیم،دست از سر آن بر نخواهیم داشت!منتهی این تغییرات جدید باعث شده که مخاطبین زودتر مطالب دلخواه خود را پیدا کنند.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه نوع تیترهای انتخابی بر روی جلد است.واقعا اخیرا تیترهای  اولی که در روزنامه کار می شده،در نوع خودش جالب و بعضی های آن واقعا شاهکار و روحیه دهنده بوده.
وقتی تیتر یک:شاهنامه ""آخرش خوش است"" رابر روی جلد دیدم،کلی با آن کیف کردم .یا تیتر:""نفس نسف رو  .... ""و تیتر های نظیر:زیر باران باید رفت،امشی شب مهتابه،در یک امتیازی بهشت و ... تیترهای انتخابی،واقعا جدیدا خیلی روحیه بخش و برای بازیکنان انگیزه مضاعف ایجاد کرده است.
خواستم بابت تغییرات خوب و بروز از شما آقای جعفری و همکارنتان تشکر
کنم و صد البته باید بابت زحماتی که آقای جعفر نوجوان هم برای روزنامه محبوب ما کشیدند از ایشان نیزتشکر کنیم و به ایشان بگوییم روزهای که با مدیریت شما روزنامه به دستمان می رسید را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 2 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حضور سرمربی سپاهان در برنامه نود

 

 

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان که اخیرا این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسانده است، دوشنبه شب از طریق ویدئو کنفرانس در استودیو سیمای اصفهان با عادل فردوسی پور و برنامه 90 به گفتگو نشست.

 

 


 اما نکته قابل توجه، حضور کرانچار در این برنامه با پای بدون جوراب بود که قطعا از دید عادل و اکثر مردم به دور مانده است!

تحلیل:

مطرح کردن این موضوع آنقدر مهمه که در صدر اخبار یک سایت و یا خبرگزاری قرار بگیره!


حالا سرمربی تیم قهرمان در یک برنامه تلویزیونی جوراب نپوشیده باشد!؟


ما باید برویم ببینیم این مربی چه کاستی هایی از تیمش  و نقاط ضعفی را پنهان ومخفی نگه داشته تا توانسته سپاهان را بر بام فوتبال ایران بنشاند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1391برچسب:برنامه نود,سپاهان,کرانچار, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تویش خودمون را کشته و بیرونش را مردم!

دوستانی که دایما استقلال و پرسپولیس را با تراکنور مقایسه می کنند و حرف از نایب قهرمانی تیمشان در برابر این دو تیم در لیگ امسال حرف می زنند،انگار فکر می کنند فقط این تیم شهرستانی بوده که چنین عملکردی داشته و سپاهان بالای سری خود را نمی بینند که یک نیم شهرستانی می باشد.

در طول تاریخ لیگهای مختلف در زمانهای مختلف بودن تیمهای شهرستانی ی که با توجه به داشتن امکانات روز و بودجه های لازم موقتا حرفی برای گفتن داشته باشند.

استقلال و پرسپولیس که به عنوان تیمهای پایتخت نشین همواره در بین اهالی فوتبال و بخصوص فوتبال دوستان شهرستانی به تیمهای متمول و دارای امکانات  معروف شده اند و به قولی تمام امکانات دولتی را برای این دو تیم می بینند،آدم را یاد این ضرب المثل معروف می اندازند که می گویند:"" نوش خودمون را کشته و بیرونش مردم را ""

تیم تراکتورسازی با کسب نتایج خوبی که در این فصل داشته نوانسته بالاتر از استقلال و پرسپولیس در جدول بازیها قرار بگیرد.اما دلیل بر آن نمی شود که این تیم خوب و مردمی از حالا به بعد همیشه این گونه خواهد بود و همیشه در بام فوتبال ایران خواهد ایستاد.

در زمانهای مختلف تیمهای در چند سالی ظهور پیدا میکردند و با امکانات خاصی که در دوران مختلف رجال سیاسی کشور بدست می آوردند صاحب موقعیتهای خوب و صد البته موقتی می شدند.اما بجز سپاهان اصفهان که این تیم هم بزودی به همان تیم خوب معمولی و شهرستانی برخواهد گشت،تیمی نداشتیم که بخواهد بیش از یک دهه در اوج و  در کورس قهرمانی فوتبال ایران قرار بگیرد.

نوشته زیر پاسخ یکی از هواداران تراکتورسازی می باشد که ....!
اصلا خوبه تیم شما امسال قهرمان شده و همه عوامل هم دوست نداشتند قهرمان بشه و می خواستند زمینش بزنند!خوب ترکی به نفع استقلال گرفته بود تا تراکتور ببازد و قهرمان نشود!
خوبه ....!
بابا تازه این میشه اولین قهرمانی تاریخ باشگاهتان!
عزیز صحبتها و مطالب بنده را دوباره بخوان و ببین بنده هیچ غرضی یا عنادی به تیم محبوب تبریزی ندارم و حتی بارها نوشتم وقتی در تبریز بازیکنان چون کریم باقری،اسماعیل هلالی،رسول خطیبی،ستار همدانی،علیرضا اکبرپور و.... ساخته و پرداخته شده اند و به تیم ملی درخشیده اند،پس پتانسیل بالای در فوتبال دارد و تا به حال هم به حق واقعی خود نرسیده است.اما اینکه بخواهیم مطالب این وبلاگ را بگذارید بر روی چشم و رو هم چشمی و حسادت ما استقلالی ها که تیم شهرتون سهمیه گرفته ،کار اشتباهی می باشد.اگر من نگارنده پرسپولیسی بودم باز شاید بخاطر عدم کسب سهمیه آسیایی اینجور حرفهای شما به واقعیت نزدیک تر باشه نه ...!
تیم محبوب من هم اکنون در دور بعدی بازیهای آسیایی صعود کرده،یک جام را هم امسال گرفته،عملکرد خوبی با توجه به مصدومیت بازیکنان کلیدیش داشته و اگر مثل شما فکر کنم و بخواهم از داوری صحبت کنم می توانم به اشتباه داوری در اولین بازی لیگ برتر و مقابل سپاهان اصفهان که اتفاقا نقش تاثیر گذاری بر روئ قهرمانی داشته حرف بزنم که داور بازی گل صدرصد صحیح برهانی آفساید تشخیص داد و استقلال را از کسب دو امتیاز بیشتر باز داشت و به سپاهان یک امتیاز مفت مسلم هدیه کرد.از این جور سه امتیازها زیاد داریم که توسط داوری از دست رفته است مثل بازی با سهرداری تبریز،بازی با سایپا و گل دقیقه 93 حنیف عمران زاده،بازی با راه آهن دور رفت و ....


پس این حرفهای را بگذارید کنار و دائما تعصب تیم شهرتون را در این مطالب و وبلاگها نکشید.


ببیند نویسنده وبلاگها منظورشان چه بوده و بعد ...!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

انتقاد شدید مظلومی از AFC

steghlal

پرویز مظلومی مربی باتجربه استقلال نارضایتی اش را از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه ریزی دیدارهای دورپایانی مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ابراز کرده است. دلیل ناراحتی او این است که بازیهای این مرحله تیمش و سایر تیمها به صورت همزمان برگزار نمی شود.
دیدار امروز دو تیم استقلال رده دوم و نسف قارشی تقریبا 90 دقیقه زودتر از بازی تیم رده سومی الرایان مقابل الجزیره، صدرنشین گروه برگزارمی شود.
قبل از برگزاری دیدار دور نهایی، الرایان همچنان شانس صعود به دور بعد را دارد و در صورتی که استقلال در بازی امشب مغلوب شود، تیم الرایان کاملا می تواند به صعود امیدوار باشد.
این درحالی است که معمولا در رقابتهای مراحل گروهی تمام تورنمنتها در سرتاسر دنیا و حتی هفته پایانی لیگ ها به صورت همزمان برگزار می شود و عدم رعایت این سیستم در دور پایانی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مظلومی را ناراضی نموده
مظلومی در صحبتهایی به خبرنگاران گفت:« من از اینکه بازی ما به صورت همزمان با بازی الرایان برگزار نمی شود ناراضی ام.از آنجایی که بازی ما زودتر تمام می شود، دیگر تیمها از نتیجه ای برای صعود به آن احتیاج دارند، مطلع خواهند شد.»
البته در سایر گروه ها هم همین شرایط حکمفرماست به عنوان مثال بازی دیروز پرسپولیس مقابل الشباب هم دو ساعت زودتر از دیگر دیدار این گروه بین الهلال و الغرافه برگزار شد
مظلومی در ادامه به این نکته اشاره کرد که گرچه یک تساوی برای صعود تیمش کافی است ولی استقلال برای برد مقابل نسف قارشی قرار خواهد گرفت:« ما می دانیم که تنها به یک امتیاز برای صعود نیاز داریم ولی نهایت تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار به کار خواهیم گرفت.ما برای تساوی بازی نخواهیم کرد چون اگر تیمی برای تساوی بازی کند خطرناک خواهد بود ومعمولا این بازیها با باخت به پایان می رسد البته حریف هم عزمش را برای کسب هر3 امتیاز این بازی جزم کرده.چون آنهادر خانه بازی می کنند و می خواهنددر بازی پایانی شان مقابل هوادارانشان به پیروزی برسند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان,سپاهان اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

توصیه اکید به گزینه مدیرعاملی استقلال:مصاحبه نکن!

نیوز،این در شرایطی است که بهروز منتقمی نزدیک به 10 روز است که سکوت رسانه ای اتخاذ کرده و پس از چند مصاحبه که در آن تمایل خود را برای مدیریت در استقلال ابراز داشته بود،دیگر حرفی نزده است.
در این باره خبر می رسد که وی با توصیه اکید مسوولان وزارت ورزش و جوانان سکوت اختیار کرده تا تکلیف مدیریت باشگاه استقلال مشخص شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1391برچسب:مدیر عامل,تغییرات مدیریتی,ثبات مدیریتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برنامه کامل پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

         http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png
 

با پیروزی استقلال در ازبکستان، این تیم سومین نماینده ایران بود که به مرحله پلی‌آف آسیا رسید.
پیش از این سپاهان و پرسپولیس به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه‌های خود به دور بعد صعود کرده بودند و استقلال هم به این قافله پیوست. آبی‌ها و زردها در دور بعد به هم خواهند خورد.
برنامه کامل مرحله پلی‌آف به شرح زیر است:
2/3/91
الجزیره امارات – الاهلی عربستان
سپاهان ایران – استقلال ایران 
3/3/91
الاتحاد عربستان – پرسپولیس ایران
الهلال عربستان – بنی‌یاس امارات
9/3/91
آدلاید یونایتد استرالیا – ناگویاگرامپوس ژاپن
سئونگنام کره‌جنوبی – بنیادکار ازبکستان
10/3/91
اولسان هیوندای کره‌جنوبی – کاشیماریسول ژاپن
گوانگجوی چین – اف‌س‌توکیو ژاپن

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان,سپاهان اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مجیدی : سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود

فرهاد مجیدی قبل از دیدار بازی تیمهای الغرافه قطر و الهلال عربستان در ریاض و در جمع خبرنگاران عربستانی درباره ادامه همکاری و پیشنهاد جدید الغرافه گفت : هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دین به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد .  

مجیدی در این مصاحبه از الهلال به دلیل آبی پوش بودن آن و سامی جابر (بازیکن سابق و مدیر تیم کنونی الهلال) بعنوان تیم و بازیکن دوست داشتنی عربستان یاد کرده بود که هواداران الهلال در جریان دیدار این تیم با الغرافه قطر ، فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار دادند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:فرهاد مجیدی,هواداران,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پاداش2500 دلاری برای آبی پوشان


  فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در پايان بازي استقلال و نسف قارشي و با توجه به صعود استقلال به دور بعدي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، از پاداش 2500 دلاري به هر يک از بازيکنان تيم خبر داد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مظلومي: منطقي بازي کرديم و برديم

مظلومي ادامه داد: به نظرم ما بازي خيلي خوب و منطقي را ارائه داديم مخصوصا در نيمه اول که با برنامه دقيق و استفاده از ضدحملات توانستيم به گل هم برسيم. نسف هم تيم شايسته‌اي بود ولي در گروه سختي قرار داشت.

مظلومي در خصوص رويارويي تيمش با سپاهان در مرحله بعدي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا افزود: متاسفم که يک تيم ايراني بايد از گردونه مسابقات حذف شود. البته فرصت کمي هم براي اين بازي داريم ولي مطمئن باشيد با تمام توان براي صعود تلاش خواهيم کرد.

سرمربي استقلال در پايان در خصوص رويارويي تيم ملي ايران و ازبکستان نيز تصريح کرد: تيم ملي تدارک خوبي براي اين بازي ديده و به نظرم ازبکستان بازي سختي مقابل ايران خواهد داشت. براي تيم ملي ايران هم آرزوي موفقيت دارم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان,سپاهان اصفهان,مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پيروزي شاگردان مظلومي ،استقلال حريف سپاهان

 تيم استقلال از ساعت 19 در هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف ميزبان خود نسف‌قارشي ازبکستان رفت و با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد.

 يرکوويچ در دقيقه 10 و مجتبي جباري در دقيقه 50 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي استقلال را وارد دروازه ميزبان کردند. مهدي اميرآبادي از استقلال در دقيقه 70 با دريافت کارت زرد دوم از زمين اخراج شد.

 استقلال با اين پيروزي 11 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم گروه جواز صعود به مرحله يک هشتم نهايي را به دست آورد تا سه‌شنبه هفته آينده در اين مرحله در اصفهان به مصاف سپاهان برود. ديدارهاي مرحله يک هشتم تک حذفي است. 

در اين گروه الجزيره امارات پيش از اين با 13 امتياز صعود خود را به عنوان تيم اول به مرحله بعد قطعي کرده بود. ديدار امشب اين تيم با الريان 6 امتيازي تاثيري در سرنوشت گروه ندارد. نسف‌قارشي هم با يک امتيازي که در بازي رفت از استقلال گرفت، در رده آخر گروه ايستاد.

پرسپوليس ديگر نماينده ايران نيز چهارشنبه هفته آينده در جده با الاتحاد عربستان ديدار خواهد کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان,سپاهان اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان

 

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برنامه بازی های استقلال

تقویم استقلال اردیبهشت

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:برنامه بازی های استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ماجرای فصلی که گذشت

http://img4up.com/up2/55910445924476338599.jpg

آیا جدایی مجیدی فقط باعث عدم قهرمانی آبی پوشان بوده!؟

استقلالی ها در حالی در لیگ برتر به مقام سومی رسیدند که همه فوتبالی ها و حتی آن دسته از غرض ورزانی که به کادرفنی و بخصوص پرویز مظلومی و کار فنی وی اعتقاد نداشتند به اینکه نکته کاملا اعتراف نموده بودند که آبی پوشان اگر در دو یا سه دیدار نیم فصل دوم _با توجه به فشردگی بازیهای  این تیم _ا ز مجتبی جباری و یا آندو تیموریان محروم نبودند می توانستند به راحتی قهرمانی لیگ را بدست بیاورند.

گواه این موضوع بازیهای پایانی لیگ در مقابل صنعت نفت آبادان و نفت تهران بود که هر دو بازیکن فوق به درصد مطلوبی از آمادگی رسیده بودند(نه آـمادگی کامل) و همین امر باعث شده بود که استقلالی ها دو بازی خود را با دو نتیجه خبلی خوب با توجه به موقعیت و زمان و مکان بازیهای انتهای به پایان ببرند.
خیلی سخت و جانبدارانه نباید به این سومی استقلال نگاه کرد و آنرا تجزیه و تحلیل نمود.
بله اگر فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم از استقلال جدا نمی شد شاید سند قهرمانی آبی پوشان در دو سه هفته پایانی لیگ به  نام استقلال زده شده بود!
اما نباید این نکته را فراموش کنیم که با وجود جدا شدن فرهاد مجیدی و نداشتن گلزنی شاخص در جدول آقای گلهای لیگ برتر از استقلال،این آبی پوشان  تهرانی بودند که بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار داشتند.

این موضوع خود،گواه خیلی از مسائل فوتبالی می باشد که بازیکنان استقلال در دیدارهای برگزار شده مقابل حریفان خود همگی در امر گلزنی و گلسازی تلاش می کردند و پراکندگی و تعداد گلزنان استقلال بین بازیکنان مختلف،نشان از تلاش تیمی و وحدت تاکتیکی بوده و یک یا دو بازیکن تلاش بازیکنان هم دسته خود  را تکمیل نمی کردند و هر کدام از بازیکنان در دیدارهای مختلف باعث موفقیت تیم خود شده اند.
آری اگر فرهاد مجیدی در استقلال می ماند و نیم فصل دوم را هم با تیم محبوب خود بازی می کرد شاید با توجه به شم گلزنی و تجربه بالای وی از موقعیتهای ایجاد شده درون محوطه جریمه حریفان استقلالی ها بیشتر بهره می بردند و کارشان به اما و اگر روزهای پایانی لیگ نمی رسید و خبلی زود و با اختلاف بالای امتیازی قهرمانی خود را جشن می گرفتند.

کــاپــــیتــــان فــــرهــــاد مــــجــــيـــدی

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1391برچسب:استقلال,لیگ برتر,قهرمانی لیگ,مجتبی جباری,فزهاد مجیدی,گلزنی,تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این فصل پول عامل پیوستن کدام بازیکن به استقلال بوده!؟

چند نفر ازدوستان عزيز در مورد بازيکناني که فصل قبل به استقلال پيوستن اظهار کردند که اين بازيکنان همانند خيلي از بازيکنان ديگر بخاطر مسائل مالي به استقلال پيوسته بودند.
البته اينکه استقلالي يا پرسپوليسي واقعي ديگر به آن معنا وجود ندارد و فوتبال حرفه اي شده و پول حرف اول و آخر را ميزند حرفي نيست!منتهي به صورت اجمالي و مشروح  يک بار ديگر بر روي نام بازيکنان جديدي که فصل 90-91 به استقلال پيوستن نگاهي مي اندازيم تا....!
آيا خسرو حيدري،آندو تيموريان،مهدي رحمتي و ... که هر سه از استقلالي هاي قديمي و بخصوص دو بازيکن اول از بازيکنان پرورش يافته پايه هاي استقلال بودند را پول به استقلال آورده بود؟

بازيکني چون آندو تيموريان که فصل قبلش (ميان دو نيم فصل)هم حاضر شده بود با مبلغ ناچيز به استقلال بپيوندد و فقط به دليل  نبودن جاي خالي در ليست استقلال به تراکتور پيوست و يا سيد مهدي رحمتي که در سپاهان سقف قرار داد را دوبار شکسته بود و ديگر نيازي به گرفتن همچين پولهاي از استقلال بي پول نداشت(اگر هم مي خواست استقلال نداشت که از سپاهان و يا خيلي از تيمهاي ديگر بهش بدهد)و در چندين بازي هم نشان داد از استقلاليهاي اصيل و وفادار به ناصر حجازي فقيد مي باشد و اوج کارش بعداز گرفتن پنالتي فينال جام حذفي بود که نام اسطوره خود را بعداز گفتن يا زهرا (س) به زبان آورد،بخاطر پول به استقلال آمده بود؟!

آيا خسرو حيدري ديگر بازيکن رده هاي پايه و بازيکني که در مکتب استقلال رشد پيدا کرده بود بخاطر پول به استقلال برگشته بود!؟وليد علي و يا جاسم کرار هم که همگي ديدند به چه دليلي از استقلال جدا شدند!
ميثم حسيني که از فولاد گستر تبريز هم طي سالهاي اخير به استقلال پيوسته بود بازيکن ليگ يکي مي باشد ،فریدون زندی هم که کاملا مشخص بود از استیل آذین خوب پول گرفته و برای احیا شدن مجدد پا به استقلال گذاشته بود،پس....!


نه!اشتباه فکر نکنيد!اين محمد نصرتي بود که بخاطر پول به استقلال آمده بود و همان ابتداي کار خودش را نشان داد و  با دور زدن مدير عامل استقلال و چرخش 180 درجه اي که زير قول و قرارش زد و بخاطر نگرفتن پيش قسط اولش سر از پرسپوليس سر در آورد !که هم محکوم به پرداخت جریمه شد و هم  آنطوري هم تاوان این عدم وفای به عهد خود را داد،بخاطر پول به استقلال آمده بود!!
یا مهرداد اولادی بود که ابتدای فصل در روزنامه ها مصاحبه میکرد از فلان باشگاه بوندسلیگای آلمان پیشنهاد دارد و تا مبلغ قرارداد چند فصل پیش خود را به قرارداد این فصلش اضافه نکرد با پرسپولیس قرار داد نبست!(البته عملکرد فنی این بازیکن را هم در این فصل مشاهده کردیم!)یا آن غلامرضا رضایی بود که بر سر پیراهن شماره 10 پرسپولیس داشت قیطریه را به آتش می کشید و اعلام می کرد من یک میلیارد می ارزم و باید بالای سقف قرار داد پول بگیرم! یا ....


دوستان يک مقدار با تجزيه و تحليل و با پشتوانه سواد فوتبالي اگر به تبادل اطلاعات و نظر بپردازند حتما تا انتهاي مباحث در خدمتشان خواهم بود.

jabari

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیش بسوی اثبات شایستگی ها

 

یک بازی مهم و در عین حال سرنوشت ساز برای کادرفنی و مدیریت باشگاه استقلال فردا مقابل نسف قارسی ازبکستان قرار است انجام شود.بازی مهمی که شاید سرنوشت خیلی از مسائل را تغییر دهد و باعث تغییرات گسترده ای در تیم فصل آینده استقلال از لحاظ نیروی انسانی می شود.

استقلالی ها با گرفتن حتی یک تساوی می توانند به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنند و خود را آماده بازی با قهرمان لیگ برتر امسال یعنی سپاهان اصفهان کنند.

استقلالی ها اگر بتوانند در این دو بازی موفق بشوند که از سد دو تیم فوق بگذرند خیلی مسائل را توانسته اند ثابت کنند و در نتیجه باعث برداشتن یک قدم بلند بسوی قهرمانی آسیا و کسب سومین ستاره آسیایی خود بشوند.

اگر آبی پوشان بتوانند در بازی با نماینده ازبکستان امتیاز کسب کنند و سپس در هفته آینده در رویارویی با تیم سپاهان در اصفهان برنده از بازی بیرون بیایند نشان خواهند داد که لیاقت قهرمانی فصل 90-91 لیگ برتر ایران را هم داشته اند و فقط این بدشانسی و مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم بوده که نتوانسته بودند اختلاف 6 امتیازی نیم فصل اول خود را با تیم دوم جدول حفظ کنند و در نهایت قهرمان بشوند.

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:قهرمانی,لیگ قهرمانان آسیا,سپاهان,لیگ برتر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

الهلال، الغرافه را برد و صدرنشين گروه D شد

در آخرين بازي دور ششم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، الهلال در بازي خانگي مقابل الغرافه 2-1 به برتري رسيد و صدرنشين گروه دي آسيا شد.

در اين بازي، دو تيم در نيمه اول بدون گل به رختکن رفتند اما سه دقيقه بعد از شروع نيمه دوم، الفريدي گل اول ميزبان را به ثمر رساند. در دقيقه 65 نواف ال عابد نتيجه را دو برابر کرد و تک گل ديرهنگام الغرافه نيز تاثيري در نتيجه کلي بازي نداشت.

بدين ترتيب الهلال با 3 برد و 3 مساوي و با 12 امتياز به عنوان صدرنشين به دوره بعدي راه يافت و پرسپوليس با 3 برد، 2 مساوي و يک شکست، با 11 امتياز به عنوان تيم دوم گروه به جمع تيم هاي يک هشتم نهايي رسيد.

با اين نتايج، پرسپوليس در مرحله بعدي بايد با الاتحاد عربستان ديدار کند که صعودش به عنوان تيم اول گروه بي آسيا، قطعي شده است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:لیگ قهرمانان,پرسپولیس,الهلال عربستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب