بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حسادت به صبوری پرسپولیسی ها!
عکس
از داشتن این همه صبر،به شما حسادت می کنیم!
باید از خدا بپرسیم،این چه صبر و تحملیه که به قرمزها عطا کرده!؟در عرض 9 ماه چهار بار پشت سر هم به آبی ها می بازند،ککشون هم نمیگزد!
آنهای هم که یک مقدار تعصب داشتند یا الان نزد خداوند هستند و یا به دلیل گرفتگی قلب و مشکلات ناشی از سکته کردن،از دیدن بازیهای دربی توسط پزشکان محروم شده اند!اصلا یکی از دلایل اینکه استقلالیها تا دقیقه 80 بازی دو بر صفر برده را مقابل تیمی که ده نفره شده بود و چند تا هم نخورده بود،باختند؛اعلام سریع جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در حین بازی،مبنی بر سکته کردن و جان باختن چند تن دیگر از هواداران پرسپولیس بوده!
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته ششم,استقلال,دربی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جواد نکونام ستاره احتمالی دربی!

 

جواد نکونام به استقلال پیوست

در دربی روز جمعه فوتبال ایران بنا بر عملکرد نسبتا ضعیف جواد نکونام و انتقادات بسیاری که از وی در رسانه ها شده و با توجه به اینکه استقلالی ها برای جذب این بازیکن خیلی زحمت کشیدند و سر و صدای زیادی هم بابت این نقل و انتقال بوجود آمد؛به شخصه دوست دارم،در دربی آتی جواد نکونام،هم ستاره میدان و هم گلزنی باشد که باعث پیروزی استقلال در دربی شود.

جواد می تواند با این کار و عملکرد مطلوب و درخشش مجدد،هم خودش را در استقلال محبوب تر کند و هم بازی های خوب خودش را به یاد همگان بیاورد و هم اینکه مزد اطمینان و اعتقاد امیر قلعه نویی به خودش را بخوبی پاسخ بدهد.همچنین با درخشش نکونام و گلزنی احتمالی وی؛باعث میشود که  یک مقدار از حاشیه ها و جنجالهای که بابت بازگشت فرهاد مجیدی شده و آن بازوبند کاپیتانی ی که برای نکونام به یک کابوس تبدیل شده بود را تا حدود بسیار بکاهدو با فراموشی آنها خودش را در تیم و بیشتر از آن در دل طرفداران استقلالی جا بیاندازد.نکونام اگر بتواند بازیهای درخشان خود را در دربی آغاز کند و با گلزنی نیز به اتمام برساند،آنگاه هم جایگاه تیم استقلال و هم امیر قلعه نویی و هم تا حدود بسیار زیادی خودش را در نزد هواداران محکم و حداقل تا نیم فصل دست نیافتنی کرده است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته ششم,استقلال,دربی,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حسن‌زاده:برهانی کارش عمد باشد حکمش رامی‌دهیم!

به گزارش ابیته دات کام، رییس کمیته انضباطی از برنامه‌های ویژه این کمیته برای داربی ۷۵ خبر داد و گفت: در داربی هفتاد و پنجم مامورانی را به طور نامحسوس میان تماشاگران پرسپولیس و استقلال و محوطه استادیوم آزادی خواهیم داشت.
حسن‌زاده درباره رفتار آرش برهانی در بازی استقلال برابر ملوان که به عمد مچ پای بازیکن حریف را لگد کرد، گفت: به این مورد هم با دیدن تصاویر آن مسابقه رسیدگی می‌کنیم. ممکن است این حرکت او در گزارش ناظر داوری آمده باشد. حتی اگر در گزارش هم نباشد، قانون این اجازه را به ما می‌دهد که آن را رسیدگی کنیم.
وی از کنترل نامحسوس و ویژه تماشاگران داربی هفتاد و پنجم توسط ماموران کمیته انضباطی خبر داد و در این باره به ایسنا گفت: ما برنامه ویژه‌ای برای کنترل تماشاگران داریم. بنده خودم در ورزشگاه خواهم بود و مامورانی را انتخاب کرده‌ایم که به طور نامحسوس در میان تماشاگران پرسپولیس و هم تماشاگران استقلال حضور پیدا خواهند کرد و رفتارشان را ثبت می‌کنند. کمیته انضباطی برخورد بسیار جدی را با هرگونه رفتار خلاف اصول اخلاقی و قانونی خواهد داشت. ما حتی در محوطه ورزشگاه‌، پارکینگ‌ها و… هم مامورانی را به کار می‌‌گماریم.

حسن‌زاده در پایان گفت: در صورتی که لازم باشد کسر امتیاز را هم برای کسانی که فضای ورزشگاهها را آلوده می‌کنند در نظر گرفته‌ایم و به شدت با هواداران و بازیکنان و کسانی که بخواهند فحاشی کنند، برخورد خواهیم کرد.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پنجم,استقلال,کمیته انضباطی,آرش برهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اکبرپور: بازی در دربی مرد می‌خواهد/می‌خواهم مقابل پرسپولیس هت‌تریک کنم

ابتدا از بازی با با ملوان شروع کنیم، چرا مساوی کردید؟

این بازی شرایط خاص خودش را داشت ولی فکر می‌کنم در این ۵ هفته بهترین بازی خود را انجام دادیم. گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم. تیم‌ها در تهران به دنبال زدن گل و ضد حمله هستند که این اتفاق در بازی با ملوان هم برای ما افتاد اما اگر همین گونه که مقابل ملوان بازی کردیم، هجومی ظاهر شویم بدون شک جزء مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود.

خودت هم دو موقعیت مسلم گل را از دست دادی.

سعی کردم در این یکی دو روز اتفاقات بازی با ملوان را فراموش کنم ولی باید بگویم از خودم راضی بودم چون تلاش بسیار زیادی انجام دادم.

حتما خبر داری حیدری هم دربی را از دست داد؟

همین طور است متاسفانه خسرو به این بازی نمی‌رسد اما علی حمودی بازیکن بزرگی است و جای او را پر خواهد کرد.

 بازی با پرسپولیس را چه طور می‌بینی؟

این بازی شرایط خاص خود را دارد و هیچ ربطی به جدول ندارد. نمی‌شود تیمی را از پیش برنده دانست اما شرایط استقلال بهتر است و از امروز هم روی نقاط ضعف پرسپولیس کار می‌کنیم.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته ششم,استقلال,دربی,سیاوش اکبرپور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نویی: جمعه حق ندارید موقعیت از دست بدهید

 

تساوی استقلال مقابل ملوان انزلی با عصبانیت و ناراحتی امیر قلعه‌نویی همراه شد و سرمربی استقلال در تمرین روز دوشنبه دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد.
به گزارش ابیته دات کام ، قلعه‌نویی معتقد است که استقلال در بازی با ملوان نسبت به چهار بازی قبلی نمایش خوبی داشت و حتی در کنفرانس مطبوعاتی به این موضوع اشاره کرد. با این حال قلعه‌نویی نگران عدم گلزنی تیمش است و در خصوص از دست دادن موقعیت‌های گل، در تمرین روز دوشنبه دقایقی با شاگردانش صحبت کرد.
قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان استقلال گفت: «شما مثل آب خوردن در بازی با ملوان موقعیت از دست داده‌اید و داخل شش قدم توپ را به بیرون می‌زدید. الان مشکل تیم ما گل زدن است و نباید اینقدر راحت موقعیت‌ها را از دست بدهید. خودتان می‌دانید که حساب دربی با همه بازی‌ها فرق دارد و باید به این هواداران جواب پس بدهیم. روز جمعه حق ندارید موقعیت از دست بدهید و باید از کمترین فرصت نهایت استفاده را ببرید. بهتر است بازی‌های قبلی را فراموش کنید و فقط به پرسپولیس فکر کنید.»


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته ششم,استقلال,دربی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بدنهای آماده،زوج های نا آماده،دغدغه های مالی!

اینکه استقلال در نیمه دوم اکثر گلهای خود را به ثمر رسانده،نشان دهنده بدنسازی خوب و خوش نفسی بازیکنان این تیم است.پس کادر فنی و هواداران دیگر نبایستی از ول کردن بدنها و پشت سر گذاشتن روزهای بعد از فصل بدنسازی صحبت کنند. همچنین وقتی تیمی چند بازیکن تاثیر گذار خود را که در ابتدای فصل روی آنها خیلی حساب کرده،در جریان برگزاری بازیها به دلایل مختلف از دست می دهد،دیگر نتایج بدست آمده به ضعف در نیمه اول و نقطه مثبت در نیمه دوم (نیمه مربیان) ربط پیدا نمی کند.به نظر بنده عدم هماهنگی بین بازیکنانی که قرار است زوج های هم باشند و در جریان بازی مکمل هم بازی کنند،باعث خوردن گلهای استقلال تا هفته پنجم شده.
مثال:عدم هماهنگی امیر حسین صادقی با حنیف عمران زاده(گل دوم سایپا بعد از دریبل حنیف،امیر حسین پوشش خوبی نداشت و به اصطلاح مکمل وی بازی نکرد)یا گل ملوان که با عدم هماهنگی امیر حسین و پژمان و حنیف درتقسیم یارگیری من تو من با بازیکنان ملوان و ضعف همیشگی سید مهدی رحمتی در بیرون آمدن از دروازه و حضور در فضای محوطه ۶ قدم به ثمر رسید.لذا می توان عدم هماهنگی بازیکنان استقلال با پرسپولیس را تقریبا در یک حد و اندازه دانست،صد البته استقلالی ها در برخی از نقاط زمین به دلیل بازی کردن چند بازیکنان در دو سه فصل اخیر خیلی هماهنگ تر و بهتر از رقیب دیرینه شان کار می کنند.اما تنها دلیل برتری احتمالی استقلال مقابل حریف دیرینه اش دردربی آتی می تواند بدنهای شلاق خورده و آماده بیشتر استقلالی ها( بجز جواد نکونام) باشد از نظر کار بدنی استقلالی ها خیلی جنگنده و با روحیه ترهستند.اما درمقابل نفطه منفی و شاید به نوعی ضعف آبی پوشان که در تیم رقیبشان اصلا قابل رویت نیست !میتواند، دغدغه های مالی بازیکنان این تیم باشد.مسائل مالی و مشکلات ناشی از آن می تواند بر روی عملکرد برخی از بازیکنان تیم تاثیر منفی گذاشته و این موضوع خودش می تواند بعد از دربی و یا حتی در همین روزها برای تیم مشکل ساز شود.

نکته:ظاهرا باید با توجه به صحبتهای بنده؛عملکرد امیر حسین صادقی را باید در پنج دیدار ابتدای لیگ را ضعیف بدانیم!؟که به اعتقاد من اصلا اینگونه نبوده و فقط عدم هماهنگی وی با بازیکنان دیگر خط دفاعی باعث بوجود آمدن آن موقعیتهای گل بوده است.همچنین باید یادآوری کنم که در بازیهای اخیر استقلال جز نفرات خوب از لحاظ بدنی و روحی بود و در حملات استقلال و بخصوص در زمانهای ارسال ضربات کاشته خوب عمل کرده.نمونه آن بازی با ملوان و پاس گل وی به آرش برهانی می باشد.این امیر حسین صادقی بود که سانتر زیبای فریدون زندی را با سر به آرش برهانی پاس داد و باعث رقم خوردن گل تساوی شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پنجم,استقلال,امیر حسین صادقی,بدنسازی خوب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

هر آنچه در برنامه 90 ديشب گذشت

برنامه تلويزيوني 90 در دومين سري جديدش با هيجان خاصي همراه بود و بيشتر اوقات اين برنامه به ارزيابي هفته پنجم اختصاص داشت .
به گزارش تابناک،در اين برنامه نويد مظفري به عنوان کار‌شناس داوري حضور داشت، جالب اين که اين کار‌شناس داوري بيشتر صحنه هاي مشکوک را تاييد کرد ! البته در بازي استقلال و ملوان اعتقاد داشت که برهاني به دليل حرکت غير ورزشي بايد اخراج مي شد .
فردوسي پور: در عيد فطر ، واحدي را ببخشيد!
عليرضا واحدي نيکبخت از طريق برنامه 90 خواست تا مورد رافت اسلامي قرار بگيرد.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:رسانه ها,برنامه نود,زلزله,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ساعت ديدار پرسپوليس و استقلال تغيير کرد

سازمان ليگ در برنامه قبلي خود ساعت بازي تيم هاي پرسپوليس و استقلال در هفته ششم را 19:10 اعلام کرده بود اما امروز اعلام کرد اين مسابقه ساعت 18 برگزار مي شود.
بدين ترتيب اين دو تيم از ساعت 18 روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند تا برگزار کننده هفتادوپنجمين دربي پايتخت باشند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,دربی,تغییرات برنامه بازیها,ژوزه,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 31 مرداد 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خبرورزشی و تیتر زلزله زده اش!31 مرداد 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:رسانه ها,خبرورزشی,زلزله,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تقویم ورزشی

تقویم استقلال مرداد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:تقویم ورزشی,شهریور ماه , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امیر قلعه‌ نویی در جمع سینماگران

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب: امیر قلعه‌ نویی,سینماگران,تصاویر غیرورزشی,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گزارش تمرين آبي‌پوشان

تيم فوتبال استقلال يک روز پس از تساوي مقابل ملوان انزلي و در حالي که روز جمعه بايد در دربي هفتاد و پنجم تهران به مصاف پرسپوليس برود از ساعت 18:30 دقيقه در کمپ مرحوم حجاري تمرينات خود را پيگيري کرد.در تمرين امروز استقلال خسرو حيدري که در دقايق ابتدايي بازي با ملوان دچار آسيب‌ديدگي شده بود حضور نداشت و اين بازيکن براي انجام کارهاي درماني خود راهي کلينيک شده بود.در صورتي که حيدري به ديدار روز جمعه نرسد اين براي سومين دربي متوالي است که نمي‌تواند در بازي حساس مقابل پرسپوليس با پيراهن استقلال بازي کند.
حيدري پيش از اين به دليل سه کارته شدن و مصدوميت دو بازي گذشته مقابل پرسپوليس را در فصل قبل از دست داده بود. البته با توجه به غيبت اين بازيکن و اميدواري مسئولان مبني براينکه حيدري با سه جلسه فيزيوتراپي مي‌تواند به بازي جمعه برسد به نظر مي‌آيد او در بازي مقابل پرسپوليس به ميدان خواهد رفت.

* در ابتداي تمرين امير قلعه‌نويي جلسه‌اي 20 دقيقه‌اي با بازيکنان استقلال برگزار کرد. وي ضمن يادآوري نقاط ضعف و قوت استقلال در بازي با ملوان از آنها خواست اين بازي را فراموش کرده و به فکر بازي با پرسپوليس باشند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:تمرينات,استقلال,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پنجشنبه نشست خبري قلعه نويي و ژوزه

نشست خبري پيش از بازي سرمربيان دو تيم پرسپوليس و استقلال روز پنجشنبه 2 شهريور ساعت 14 در سالن روابط عمومي سازمان ليگ حرفه اي برگزار مي‌شود و امير قلعه نويي و مانوئل ژوزه پاسخگوي سوالات خبرنگاران در مورد دربي پايتخت خواهند بود.
ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس از هفته ششم ليگ برتر ساعت 18 روز جمعه برگزار مي‌شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,نشست خبري,قلعه نويي,ژوزه,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مشکلات مالی حل نشود استقلال زمین می خورد/منتظری و عمران زاده روحیه ندارند

به گزارش آبیته دات کام به نقل از مهر،مشاور فنی پیشین مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اگر مشکلات مالی استقلال برطرف شود می تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد وگرنه این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ به زمین خواهد خورد.
بهمن فروتن در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال و دیدار این تیم با ملوان ضمن بیان مطلب فوق گفت: استقلال در این فصل تیم خوب و پرمهره ای است اما این تیم نشان داده که اول باید زخمی شده و گل بخورد تا پس از آن بازیکنانش پرفشار بازی کرده و توانایی هایشان را نشان دهند.وی درهمین خصوص افزود: بازیکنان استقلال در پنج هفته اخیر لیگ نشان داده اند که نیمه اول را با انگیزه بازی نمی کنند، به طوری‌ که این موضوع در بازی با ملوان نیز صادق بود. البته باید به فرهاد پورغلامی به خاطر داشتن چنین تیم محکم و یکدستی تبریک گفت، او نشان داده که شکست دادن تیم ملوان کار سختی است.

مشاور فنی پیشین مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد: ایرادهایی که من در عملکرد تیم استقلال دیدم به قبل از زمانی بر می‌گردد که دروازه این تیم مقابل ملوان باز شد. این موضوع نشان می دهد که بازیکنان استقلال را باید از نظر روحی و روانی در رختکن و قبل از ورود به زمین آماده کرد.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:استقلال,مشکلات مالی,دربی,هواداران,بهمن فروتن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

منتظر حضوری پررنگ و پرشور هواداران در دربی هستیم
عکس
منتظر حضوری پررنگ و حمایتی یکپارچه هواداران آبی در دربی هستیم
اینقدر نا شکری نکنید!
اگر بجای قرمزها بودید و تیمتون مقابل یک تیم ده نفره که رنگ پیراهن آن هم رنگ لباس رقیبش بود،می باخت،چه می کردید!؟
پس به امید بازگشتن آمادگی و هماهنگی کامل بین بازیکنانمان و برد در دربی،خواهشا در شهرآورد 3 شهریور تیم را تنها نگذارید.
واقعا تعداد تماشاگران بازی با ملوان خجالت آور بود!
عکس
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته ششم,هواداران,دربی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی:باید با اختلاف 4 گل ملوان را می‌بردیم!
خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: شکست استقلال در آخرین دربی ربطی به امسال ندارد/از بازگشت مجیدی بی‌خبرم

امیر قلعه نویی پس از کسب تساوی یک بر یک برابر ملوان در کنفرانس مطبوعاتی ضمن تبریک عید فطر و تسلیت به جان‌باختگان زلزله آذربایجان در مورد این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود، خدا وکیلی ما بازی خوبی از خود ارائه کردیم. در 5 بازی گذشته این بهترین نمایش ما بود، بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. متاسفانه یک موقعیت 30 درصدی وارد دروازه ما شد. به 70 ، 80 درصد از اهداف تاکتیکی خود دست یافتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما عدالت فوتبال رعایت نشد و در حالی که می‌توانستیم بازی با اختلاف 3 یا 4 گل ببریم در نهایت به تساوی یک بر یک رسید، امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. وی در مورد مصدومیت خسرو حیدری اظهار داشت: مشخص نیست که مصدومیت خسرو به چه شکلی است. باید فردا ام آر آی بگیرد، اما این‌طور که پزشکان گفتند مشکل خاصی نیست. به هر حال این هم استفاده تیم ملی برای ما بود.

قلعه نویی در مورد اینکه آیا کسب تساوی در دو بازی گذشته نگران‌کننده نیست و هواداران از تیم او در دربی برد می‌خواهند عنوان کرد: چرا نگران باشیم، آنها می‌بازند نگران نیستند و ما که مساوی کردیم نگران باشیم. مگر تماشاگران پرسپولیس برد نمی‌خواهند؟ تماشاگران ملوان هم برد می‌خواهند. همه از تیم‌های خود توقع پیروزی دارند و تماشاگران ما هم برد می‌خواهند.


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پنجم,استقلال,مصدومیت خسرو حیدری,دربی,نشست خبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

برهانی: گلم را به حمید سوریان تقدیم می‌کنم

آرش برهانی پس از تساوی یک بر یک برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواداران دیدند که چقدر نسبت به هفته قبل بهتر شده بودیم. هرچند متاسفانه بازهم در نتیجه‌گیری ضعیف بودیم. البته باید این مسئله در نظر گرفت که این بازی قبل از دربی بود و حساسیت‌های خاص خودش را داشت. من به آینده تیم امیدوارم. برهانی در مورد گلی که زد، گفت: این گل حاصل تلاش تمامی بازیکنان استقلال بود و من آن را به حمید سوریان تقدیم می‌کنم کشتی‌گیری که در المپیک دل مردم را شاد کرد و پیش از بازی با ملوان در اردوی تیم ما حاضر شد و امیدوارم بتوانم او را خوشحال کنم.

مهاجم استقلال در مورد موقعیت‌های کم گلزنی مهاجمان این تیم، گفت: در دیدار با ملوان هم فقط یک موقعیت گل داشتم که از آن استفاده کردم. وی در مورد لگد کردن پای بازیکن مصدوم ملوان، گفت: من پایم روی پای آن بازیکن رفت و از او عذرخواهی کردم و پایش را ندیدم. برهانی در مورد درگیری با پژمان نوری در همان صحنه، گفت: نوری در آن صحنه قصد داشت ما را جدا کند اما با خشونت این کار را انجام داد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 5 / 1391برچسب:گلزنان استقلال,آرش برهانی,حمید سوریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب