بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شاید در کنار رسیدگی به اعتراض قرمزها،به حق و حقوق آبی ها هم توجهی داشته باشند!

http://axgig.com/images/38968467907813871683.jpg

سایت گل:

-استقلال – سایپا سال 1382 : رونمایی از گوش های شنوای محسن قهرمانی
-استقلال- سپاهان سال 1383 : توصیه جنجال ساز
-استقلال – سایپا سال : 1385 : همیشه پای گوش یک داور درمیان است
-پرسپولیس- سپاهان نیمه نهایی جام حذفی: چشمای آقا مصطفی رو گریان کردی محسن
-استقلال- ذوب آهن سال 1387 : داور مخترع-
-مس کرمان- راه اهن سال 1387 : محسن، از نوع قهرمانی اش
-داماش- ملوان سال 1390 : فحش بدی خطا نمی گیرم. قانون هجدهم

چرا بازی تراکتور و پرسپولیس در اولین دیدار لیگ سیزدهم را اضافه نکردید!؟

کاملا مشخص است که چرا وقتی سر استقلال را در تهران جلوی سپاهان می برند و برای جمع کردن گندی که به بار آوردن یک امتیاز را به عنوان هم چاشنی کارشان از این تیم کسر می کنند،امثال سایتهای پرسپولیسی چون گل،خبر آنلاین سکوت پیشه می کنند!
و نیز آشکارا مشخص شده گه چرا با اولین اشتباه داوری به ضرر تیم پرسپولیس امثال نصیرزاده ها را از داخل دستشویی خانه شان بیرون می کشند تا با گرفتن نظر کارشناسی داوری از وی برای حمایت از تیم محبوبشان تیتر های آنچنانی بزنند!
خدا را شکر که برای پرسپولیس هم اشتباه داوری رخ داد تا سردار و مربی این تیم اعتراض کنند و سایتهای مذکور برای احقاق حق تیم محبوبشان شروع به داد و هوار نمایند تا در نهایت در کنار رسیدگی به اعتراض این دوستان شاید بر حق و حقوق از دست رفته استقلال در طی 9 هفته ابتدای لیگ نیز مهر تاییدی بزنند!
9 پنالتی در طی 9 هفته اول برای استقلالیها نگرفتند و دو پنالتی هم به اشتباه برای حریفانشان سوت زدند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1392برچسب:رسانه ها,خبرگزاری ها,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 شهریور 92

http://axgig.com/images/82446567805630524977.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

این بار به قرمزها حق می دهیم/شاید دستهای آلوده در کار باشد!

http://axgig.com/images/33997276295051684478.jpg

اینکه بعد از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس علی دایی در نشست خبری از روی عصبانیت اتهاماتی را به داوران این دیدار وارد کرده و چقدر برای این حرفهای خود دلیل و مدرک دارد،را اطلاعی نداریم!
اما ما به عنوان یک هوادار فوتبال آنهم از نوع استقلالی اش که قاعدتا باید از شکست قرمزها خوشحال باشیم،به علی دایی و هواداران این تیم حق می دهیم که از نحوه داوری قهرمانی و آن اشتباه وحشتناک دقیقه 4 بازی ناراحت باشند و اعتراض کنند.
دلیل این صحبت ما اشتباهاتی بوده که داوران فوتبال در این فصل برعلیه تیم محبوب ما انجام داده بودند و باعث آن شدند که سه شکست استقلال در این فصل بر پایه سوتهای غلط و اشتباه قاضیان بازی شکل بگیرند.اما نکته جالب این است که دوتا از دیدارهای که استقلالیها در آن نتیجه را واگذار کرده بودند،مقابل تیمهای اصفهانی بوده و صد البته اشتباهات داوری در این دو بازی توسط اکثر کارشناسان فوتبال مورد تایید قرار گرفته است.
اینکه علی دایی با کلی سابقه ورزشی و بازی در تیمهای اروپایی....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته دهم،اشتباهات داوری،پرسپولیس،سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

باز هم عدم رعایت بازی جوانمردانه در یک بازی فوتبال!

http://axgig.com/images/08542074978637979240.jpg

پرسپولیسی ها یادشان باشد،پنجشنبه دوباره باید در آزادی مهمان محمود یاوری و بازیکنان فجر سپاسی باشند!
برحسب ها:بازی جوانمردانه،استیل آذین،مس کرمان

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته دهم,بازی جوانمردانه,محمود یاوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اشتباه محسن قهرمانی باعث بی روح شدن دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

http://axgig.com/images/29674496904377408664.jpg

محسن قهرمانی با گرفتن یک پنالتی بی مورد و اخراج سختگیرانه میثم حسینی دیدار سپاهان با پرسپولیس را عملا از تب و تاب انداخت و از جذابیت های همیشگیش دور و بازیکنان دو تیم را در درون زمین محتاط تر از قبل کرد.
چند نکته در خصوص این بازی از نگاه یک هوادار استقلالی :
در این دیدار ثابت شد که سپاهانی ها وقتی با استقلاتل بازی دارند انگار با دشمن خود باید بجگند!
در دیدارهای که مقابل استقلال انجام می دهند بازیکنان سپاهان کمترین اشتباه را مرتکب می شوند و از کوچکترین اشتباهات حریفشان بهترین استفاده را می کنند!
اگر به دیدارهای فصل گذشته یا همین فصل استقلال با سپاهان نگاهی بیاندازیم می بینیم بازیکنان اصفهانی حتی توپهای مرده را نیز زنده کرده و همانند گرفتن آن پنالتی اشتباه که حاصل خطای مدافع استقلال بر روی آرش افشین بود،به سه امتیاز بازی دست پیدا می کردند!
اما همین بازیکنان مقابل تیم ده نفره پرسپولیس ....


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته دهم,اشتباهات داوری,پرسپولیس,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای فتح الله زاده استقلال با حضور جباری شکست ناپذیرتر میشود!

http://axgig.com/images/96047663941172204883.jpg

برحسب وظیفه هواداری از تصمیم مدیرعامل تیممان حمایت می کنیم!

علی فتح الله زاده و محمد رویانیان صبح جمعه مهمان برنامه ورزش و مردم بودند.در این برنامه که به قول رویانیان فقط تکرار و مکررات صحبتهای قبلی آنها بودمجددا شاهد بازگو کردن مشکلات مالی سرخآبی ها  و نحوه درآمد زایی از برند این دو تیم محبوب پایتخت بودیم !گفتگوی سه نفره رویانیان،فتح الله زاده و مجری برنامه بهرام شفیع بیشتر حول و حوش بیان طرح ها و برنامه های مدیرعاملین دو تیم در صورت دادن اختیارات کافی به آنها پیش میرفت.
دراین بین مجری برنامه ورزش مردم چند سوال هم از فتح الله زاده و رویانیان پرسید که از نظر ما مهمترینش ماجرای بازگشت مجتبی جباری به استقلال بود.
علی فتح الله زاده در ابتدا به این سوال شفیع پاسخی نداد و عنوان کرد سوال بعدی خودش را بپرسد!اما بهرام شفیع  خیلی زیرکانه دوباره سوالش را مطرح کرد و فتح الله زاده ابتدا از پاسخ دادن آن طفره رفت و بعد خیلی واضح و مستقیم از همان تصمیمی که ابتدای فصل گرفته بود دفاع کرد و اظهار داشت که اجازه بدهید در این خصوص تصمیمی که از ابتدا گرفته است را تا پایان سال تغییر ندهد!
مدیر عامل استقلال در لابه لایی صحبتهایش در خصوص جباری حرفهای جالبی به زبان آورد که هر هوادار معمولی فوتبال هم می توانست برای آنها جواب منطقی داشته باشد! 


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 6 / 1392برچسب:رسانه ملی,لرنامه ورزش و مردم,علی فتح الله زاده,محمد رویانیان,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 شهریور 92

http://axgig.com/images/14318500386790081795.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:رسانه ها،مطبوعات ورزشی،روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

انتقادات فنی یک کارشناس از امیر قلعه نویی و تیمش!

http://axgig.com/images/09778175013958915403.jpg

شهاب قاسمی امروز ظهر به همراه صمد مرفاوی مهمانان برنامه هر روز ورزش در گفتگوی زنده شبکه خبر بودند. 
قسمتهای از انتقادات فرا باشگاهی این کارشناس فوتبال را بخوانید تا متوجه شوید چرا فوتبال ایران 30 سال است در حال درجا زدن می باشد!
در طول یک ماه گذشته خیلی عذاب کشیدیم که دائما گفتیم که بوریرام تایلند تیم قدرتمندی هست،بوریرام باید کنترل بشود،بوریرام باید بیشتر آنالیز و تحلیل بشود و ...اما فوتبال تایلند کجای فوتبال آسیاست،که ما این همه تیم بوریرام را بزرگ کرده بودیم...!
امیر قلعه نویی یکی سرمربیان صاحب عنوان و افتخار در فوتبال ایران است که با اتکا بر همین عناوین سعی میکند راه خود را در فوتبال ادمه بدهد.
استقلال یک بازی بی برنامه،بی هدف و تنها در راستای اهداف سرمربی خود انجام داد!
حالا هدف سرمربی استقلال چی بود؟ برای امیر قلعه نویی آنچه اهمیت داشت این بود که ...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:اهالی رسانه,انتقادات,امیر قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی باید هر چه سریعتر تیمش را به ایران برگرداند!؟

http://axgig.com/images/85122572160666350874.jpg

امیرخان مگر به بازیکنان تیمت در بین دو نیمه چه گفتی که باعث شد بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک به سود خود تغییر دهند و درنهایت بعد از شکسته شدن قلب هواداران فوتبال در تایلند،باعث خوشحالی دل مردم ایران و میلیونها استقلالی شوید!
امیرخان چرا با صعود تیمت به جمع 4 تیم برتر آسیا به بعضی از دوستان رسانه ای شوک شدیدی وارد کردید و باعث شدید قلب برخی از این افراد دچار ایست موقت قلبی شوند و حالت سکته به آنها دست بدهد!ا؟
شما چرا تیمت از ابتدای بازی با توجه به اینکه با یک تساوی هم صعود میکرد به دروازه بوریرام حمله نکرد تا در همان دقایق ابتدای بازی و به دلیل عدم شناخت بازیکن به جو ورزشگاه و دیگر عواملی مشابه گل اول را دریافت نکند و تا انتهای نیمه برای جبران آن به دنبال بازیکنان تایلندی ندوند! 
چرا با ترکیب بد نیمه اول تیمت را به حملات پر دامنه وادار نکردی تا اینجا گروهی منتقد با القاب و عناوینی چون اصحاب رسانه که همان اجنبی پرستانی هستند که شما به آنها این لقب را هدیه کردید انتقاد کنند که تیم قلعه نویی بی برنامه و بر اساس شانس به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کرده است!
شما چرا تیم بوریرام را آنقدر بزرگ جلو دادید که انگیزه بازیکنانت را بالاتر ببری و با جریحه دار کردن آنها بخصوص از بعد احساسی در بین دو نیمه باعث شدید در یک نیمه توفانی این تیم جنوب شرقی آسیای را به توپ ببندند و جواز صعود به مرحله بعدی را بگیرند!؟
شما مگر نمی دانید که تیم بی ستاره کروش در کره با پیاده کردن یک تاکتیک منسجم دفاعی توانست با توجه به گل بسیار ارزشمند قوچان نژاد که از یک کار کاملا تاکتیکی و از قبل طراحی شده به دست آمد،به جام جهانی صعود کند!؟
پس چرا تیم شما در دیدار با بوریرام تایلند با توجه به اینکه در نیمه اول ...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,امیر قلعه نویی,منتقدان,اصحاب رسانه,تیم ملی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

در چهره رحمنی استرس زیادی دیده میشد!

http://axgig.com/images/51815326068773426596.jpg

رحمتی در تایلند هم تمرکز کافی نداشت!
وقتی سید مهدی رحمتی برای مراسم پیش از بازی و انتخاب زمین یا توپ در کنار داوران و کاپیتان بوریرام قرار گرفته بود،چهره اش نشان از یک دروازه بان مطمئن و با اعتماد بنفس نمی داد.
در طول جریان بازی نیز هرگاه کارگردان تلویزیونی چهره وی را از نمای نزدیک نشان می داد یک استرس خاصی در صورت سید دیده میشد و به مخاطب و بینندگان تلویزیونی القا میکرد که رحمتی هنوز روحیه یک دروازه بان ششدانگ را ندارد!
این استرسی که همراه رحمتی از لیگ برتر به لیگ قهرمانان آورده شده بود،خود گواهی دهنده آن بود که رحمتی هنوز نتوانسته نتایج ضعیف و ناکامیهائی که به همراه دیگر بازیکنان تیم در سه بازی آخر لیگ بدست آمده بود را هضم کند و بعد به بوته فراموشی بسپارد.
با اینکه رحمتی در گل خورده استقلال مقابل حریف تایلندی مقصر قلمداد نمی شد _ شاید کمتر از 10،الی 15% می توان در این گل وی را مقصر شناخت!_ اما در طول جریان بازی با چهره ای پریشان و پر استرس بازی را دنبال می کرد.
خلاصه اینکه این برد شاید بیشتر از همه ...


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,سید مهدی رحمتی,مسائل روحی روانی بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شلیک سهمگین آندو و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا!

http://axgig.com/images/19703385771666496996.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،آندو تیموریان،صعود به مرحله نیمه نهایی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خسرو حیدری بی دلیل بازی با اف سی سئول کره را از دست داد!

http://axgig.com/images/83422009309447272010.jpg

خسرو حیدری در دیدار استقلال مقابل نماینده تایلند روز پر فروغی نداشت و بخاطر عئم تمرینات مناسب بعد از مصدومیت آمادگی کامل بدنی خود را بدست نیاورده بود.
خسرو در این دیدار یک کارت زرد بی جهت بخاطر خطا روی پای بازیکن بوریرام در میانه میدان دریافت کرد که باعث دو اخطاره شدن وی شد و امیر قلعه نویی می بایست در بازی چهارشنبه آینده تیمش مقابل ا سی سئول تیمش را بدون حیدری ارنج نماید.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:خسرو حیدری،محرومان مرحله نیمه نهایی،لیگ قهرمانان آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حنیف اشتباه نیمه اولش را با یک گل زیبا جبران کرد!

http://axgig.com/images/93520504617691832859.jpg

حنیف عمران زاده اشتباهی که در نیمه اول ابتدا در انجام دادن خطا بر روی بازیکن تایلندی در جای که اصلا لازم نبود فرصت خوبی را در اختیار بازیکنان بوریرام فراهم کرد و بعد نیز در هنگام ارسال کرنر به خوبی یارگیری انجام نداد و بازیکن تایلندی خیلی راحت روی سر محمد قاصی دروازه استقلال را باز کرد!منتهی بچه غول استقلال اشتباهات نیمه اول خود را با نمایشی خوب در نیمه دوم و زدن یک گل زیبا به یکجاجبران کرد.
نکته:اگر یادمان باشد تقریبا مشابه به همین گل را به استقلال خوزستان زدیم.حنیف با سر به توپ ضربه زد و آرش برهانی در لحظه آخر آنرا با یک نیمچه برگردان به گل تبدیل کرد.
منتهی آنجا داور بازی خطای حنیف را اعلام کرد ولی اینجا گل مساوی استقلال را!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مبارک تمام استقلالی ها صبور

http://axgig.com/images/97207897704983222917.jpg

این موفقیت فقط و فقط حاصل حمایتهای هواداران استقلالی بدست آمده و هواداران این تیم هیچ شخص یا سازمانی را کسب این برد لذت بخش سهیم نمی دانند!
تا قبل از برگزاری این دیدار نه سازمان لیگ،نه رسانه ها و مطبوعات ورزشی و نه طرفداران غیر استقلالی از تیم محبوبمشان حمایت نکردند!
تا قبل از این بازی به قلعه نویی و شاگردانش طعنه می زدند که مگر بوریرام تایلند روز شنبه در لیگ کشورش به میدان نرفته بود!
دیگر نمی گفتند استقلالی ها روز پنجشنبه از اصفهان به تهران آمدند و سپس روز جمعه به سمت تایلند حرکت کردند و بعد از 17 ساعت به خاک این کشور رسیدند و روز ریکاوری هر دو تیم یکشنبه همین هفته بود و فقط این استقلالی ها بودند که می بایست خودشان را به آب و هوای گرو و مرطوب تایلند وقف می دادند و روحیه پایین خود را بابت باخت بدشان به ذوب آهن بازیابی می کردند!
خدا را شکر اجنبی دیگری مقابل یک مربی وطنی به نام امیر قلعه نویی با شکست مواجه شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,رسانه ها,حمایت از استقلال,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بهترین بازیکن زمین از نظر ما آندو تیموریان بود.

http://axgig.com/images/03425844065587941729.jpg

تیموریان ضمن دادن یک پاس گل،یک گل زیبا نیز به ثمر رساند و برنده تمام درگیری های میانه میدان و جنگ های اول بود.
متعصبانه،درگیرانه و جنگنده بازی کرد و خوشحالیم که تاثیر گذاریش را با توجه به غیبتش در بازی رفت به چشم منتقدان استقلال و قلعه نویی به خوبی نشان داد.
بله ..بعضی وقتها وقتی تیمت خوب بازی نمی کند(در تهران)یک بازیکن مثل آندو می تواند خیلی تاثیر گذار باشد.
لذا ضمن تشکر،یک خسته نباشید جانانه به آندو  تیموریان می گوییم.

آندو باید بداند که شلیک برق آسایش بدجوری قلب فردوسی پور را نشانه رفته است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 6 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،آندو تیموریان،بهترین بازی زمین،بوریرام تایلند, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه نویی با فتح قلعه تندر بین المللی تر شد

http://axgig.com/images/19470823702305251034.jpg

نیمه اول را یک بر صفر در حالی واگذار کردیم که می توانستیم مساوی از زمین بازی بیرون بیائیم!
در هر حال در نیمه دوم که همان نیمه مربیان می باشد،منتظر یک استقلال تهاجمی تر و روبه جلوتر می باشیم.همان طور که پیش بینی می کردیم امیر قلعه نویی دوباره نیمه مربیان را با هنر بازی خوانیش و تغییراتی که در ترکیب و سیستم استقلال انجام داد مال خود کند!وی ابتدا  توانست بازی باخته را به تساوی و سپس به پیروزی تبدیل نماید.
قابل توجه برخی از منتقدین و بهتراست بگوییم اجنبی پرستان گرامی؛باختهای قلعه نویی نه تنها مقابل اجنبی ها به 6 عدد نرسید،بلکه اجنبی دیگری را نیز کیش و مات کرد!
خوب چشمهایتان را باز کنید!
استقلال با امیر قلعه نویی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.بله ... امیرخان بین المللی بود و با فتح استادیوم قلعه تندر بین المللی تر شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 6 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،رسانه ها،امیر قلعه نویی،اجنبی پرستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شکايت استقلال به کنفدراسيون فوتبال آسيا

ديشب يکسري از هواداران تايلندي که حالت مناسبي نداشتند، با سر و صداي زيادي که ايجاد کردند، آرامش نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا را بر هم زدند.
ناظر بازي بعد از تماسي که با رئيس کميته مسابقات کنفدراسيون فوتبال آسيا داشته، به استقلالي ها پيغام داده که جدا از گزارشي که او درباره اتفاقات به AFC ارائه مي دهد، استقلال هم مي تواند بابت اين اتفاقات به کنفدراسيون فوتبال آسيا شکايت کند.
متن شکايت استقلال تنظيم شده و قرار است ظرف چند ساعت آينده به کنفدراسيون فوتبال آسيا فرستاده شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 6 / 1392برچسب:استقلال,کنفدراسيون فوتبال آسيا,بوریام تایلند, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تکلیف جباری را زودتر مشخص کنید!

http://axgig.com/images/33972536080463073346.jpg

اگر جباری را می خواهید بعد از بازی با بوریرام تایلند مذاکره خود را با وی آغاز کنید تا با بازگشت مجتبی به تمرینات هم بدن این بازیکن را در آمادگی کامل نگه داشته باشید و هم با این کار و تمرین جباری با دیگر بازیکنان باعث هماهنگی بین بازیکنان جدید و دیگر بازیکنان با وی شده باشید!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,مجتبی جباری,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب