بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تقدیر و تشکر باشگاه استقلال از میزبانی مردم اراک

آرم باشگاه استقلال

باشگاه استقلال از میزبانی مردم اراک در جریان سفر کاروان آبی پوشان به این شهر تقدیر کرد. مردم اراک از زمان ورود آبی پوشان به این شهر،استقبال شایان توجهی از اعضا استقلال داشتند.همچنین باشگاه استقلال از همکاری صمیمانه نیروی انتظامی و اداره کل تربیت بدنی اراک و آقای مولایی، مدیریت محترم هتل 5 ستاره امیرکبیر و پیگیری های آقای گودرزی در این مدت تشکر کرد. کاروان استقلال چهارشنبه شب به اراک رسید تا از این شهر برای بازی روز جمعه مقابل گهر،عازم درود شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 9 / 1391برچسب:جام حذفی,حاشیه ها,میزبانی درود لرستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 30 آذر 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 9 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فرهاد مجیدی از شنبه در تمرینات استقلال

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی از روز شنبه در محل تمرینات استقلال حضور خواهد یافت و با این تیم تمرین خواهد کرد. اتفاقی که شاید خیلی از استقلالی ها انتظار آن را می کشند.
بنا بر این گزارش، با آغاز اولین تمرین تیم استقلال بعد از دیدار حذفی این تیم برابر گهر درود، مجیدی تمریناتش را با آبی پوشان آغاز خواهد کرد. استقلالی ها امیدوارند تا در آغاز نیم فصل دوم بتوانند رفته رفته از فرهاد مجیدی استفاده کرده و از این بازیکن در ترکیب خود استفاده کنند

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 9 / 1391برچسب:تمرینات استقلال,فرهاد مجیدی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پژمان نوری :خوشحالم که پاسخ توهین های داور را دادم!

ملوان بندر انزلی

پژمان نوری که پس از شکست 6 بر صفر ملوان برابر پرسپولیس با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه داور این بازی به من توهین کرد و خوشحالم که جوابش را دام. من انتظار چنین برخوردی از سوی داور مسابقه را نداشتم.
وی با بیان این که در دیدار گذشته برابر پرسپولیس هم به وی توهین شده است گفت: شما خبرنگاران هم طرفدار پرسپولیس هستید و به همین خاطر این انها حمایت می کند. کمیته انضباطی هم در مقابل این توهین ها طوری رای می دهد که کسی ضرر نکند. زارع فوتبالیست است و حق دارد بعد از گل شادی کند. چرا باید با وی چنین برخوردی شود.
بزرگترین پیروزی:آقا پژمان چرا وقتی تیمهای مختلف به انزلی و کلا گیلان سفر می کنند تا در مقابل تیمهای چون داماش و ملوان قرار بگیرند،فحاشی های تماشاگرانتان به کل بازیکنان و کادرفنی آنها را نمی بینید.برای تماشاگرانتان هم شهرام و بهرام ندارد و به هر کسی غیر از  مجموعه  تیمهای شمالی باشند توهین و ناسزا می گویند.
یادتون هست که در فصل قبل و در دیدار جام حذفی چقدر به منصور پورحیدری و حتی آن خدابیامرز حجازی توهین کردید!شما حرمت اسطوره ها را نگه نمی دارید .حالا ناراحت هستید که به یک بازیکن تیمتان بی احترامی کرده اند!؟

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 9 / 1391برچسب:جام حذفی,فحاشی تماشاگران,ملوان,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

لطفا از نام حجازي نردبانی براي دزدي از ناموس مردم درست نکنید!

فرهاد مجیدی

شماها پرسپولیسی هم نيستيد،که اگر بوديد غمي نبود و ما مي دانستيم که با چه کساني طرف هستيم!شماها پرسپوليسي نما هم نيستيد چه برسد استقلالي!
مکتب حجازي اصل و نسبش کجابوده!چه کسي آنرا تاسيس کرده است که ما استقلالي ها وي را نميشناسيم!؟!؟ شماره ثبتي شرکت آن چند است!؟خود ناصر خان حجازي هم قطره کوچکي از تاريخ و مکتب بزرگ استقلال ميباشد!
چندی قبل فرهاد مجيدي به دلیل اختلافاتی که بیشتر به سوء تفاهم شباهت داشت،با مشاوره های امثال شما حرفهای را به زبان آورده بود که خودش هیچ اعتقادی به آنها نداشت !لذا شما همان صحبتهای مجیدی را با اختلافاتی که بوجود آمده بود جمع زدید و سپس چماقی از آن ساختید و بر سر استقلالیها و مربيانش مي کوبيديد!حالا هم بازگشت فرهاد را بهانه ای کردید و می خواهید از این طریق به استقلال ضربه بزنيد!

اما لازم است به شما بگوییم که دیگر بین هواداران آبیدل به این راحتی ها نمی توانید تفرقه افکنی کنید تا به اهداف پلید خود برسید. ما استقلالي ها براي اين تيم چه در باختهایش و چه در بردهایش غلامرضا نعمتي ساجدي ها،ميلاد خبازي ها را ... فداي داده ايم، یعنی حتی در زمان خوشحالی و شادیهایمان نیز جانمان را در کف دستانمان گذاشته و تقدیم مکتب بزرگ آبی محبوبمان کردیم همچنین در زمانهای که تیم محبوبمان بازی خودش را واگذار کرده قلبهای جوانمان یا به سکته افتاده و یا دیگر از تحمل گذشته و کلا ایستاده است!قلب،روح و جسم خاکي خود را براي مکتب بزرگ استقلال پيشکش کرده ايم و حالا شماها از راه نرسيده مي خواهيد با اسم مکتب حجازي برای آن شریکی بسازید و ریشه اصلی آنرا بخشکانید!؟ 
امثال شما نخودی ها باز اگر نیت تصاحب و مالکيت باشگاه ما را داشته باشید دلمان زياد نمي سوخت و مي گفتيم شماها با مجموعه فعلي استقلال مشکل داريد،اما حالا برايمان ثابت شده که شما در اصل با ريشه و بزرگي استقلال مشکل داريد نه با اشخاصی خاص که دائما در دوره های مختلف برخی را عروسکهای خیمه شب بازی خود کرده اید و بر علیه همدیگر می شورانید!يک مشت لمپن بي خاصيت بيکاره دوباره آمدن بيانيه دادند که نه تا حالا اسمي از آنها در جاي رويت شده و نه حتي يه لگد به جاي حساس گربه زدند!دست شماها براي همه استقلاليها رو شده و اگر جرات داشتيد به استاديوم آزادي بياييد و شعارهاي که براي مکتب در پيت و نو ساخته خود درست کرديد را آنجا سر بدهيد تا معلوم کنيم کت تن چه کساني هست!
مکتب حجازي...!؟
برويد مغازتون را جاي ديگه باز کنيد!عرضه اجناس بنجول و دمده شده فعلا در بين هواداران استقلال خريداري ندارد!حجازي اسطوره همه ما استقلالي ها هست و خواهد بود و همه ما به داشتن چنين اسطوره اي افتخار ميکنيم!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:مکتب استقلال,چند دستگی هواداران استقلال,اتحاد و همدلی,اسطوره, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پورحیدری:میکروفون در دست گرفته اند و از حق حرف می زنند

سایت آپلود عکس فیروز

منصور پورحیدری درباره برگزاری بازی استقلال مقابل گهر در درود اظهار داشت:باید دعا کنیم در این بازی اتفاق حاشیه ای رخ ندهد.تیم گهر 17 هفته در تهران بازی کرد اما حالا که نوبت به بازی حساس با استقلال رسید،نمی دانم چرا می خواهند در درود بازی کنند.این بازی پرتماشاگر و حساس قرار است در شرایطی در درود برگزار شود که عوامل اجرایی تجربه میزبانی بازی های این تیم را ندارند.
وی با انتقاد از یکی از برنامه های شبکه رادیویی ورزش عنوان کرد:ساعت 6 بعداز ظهر روز سه شنبه،رادیو ورزش را گوش می کردم که یکی از مجریان برنامه می گفت میزبانی حق گهر است.آقایان 17 هفته میکروفون در دست داشتند اما صحبتی از حق و مردم لرستان نکردند اما حالا که بازی استقلال است،میکروفون در دست گرفته اند و از حق حرف می زنند.متاسفانه در این ورزشگاه هیچ چیز در جای خودش نیست.
مدیر فنی استقلال تاکید کرد:حریف از قبل می دانست بازی در درود است و از همان زمان هتل زاگرس در بروجرد را رزرو کرد اما ما باید به اراک برویم و با توجه به اینکه بازی ساعت 13:30 برگزار می شود،چند ساعت زودتر از آنجا به درود برویم.با این وجود برنامه ریزی کرده ایم تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید.
وی درباره این بازی گفت:مسابقه سختی در پیش داریم .این بازی،خاص شده است.برای حریف برد در برابر استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است تا برای نیم فصل دوم از شرایط روحی خوبی برخوردار شویم.البته استقلال در داخل و خارج از خانه همواره به دنبال برد است

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:جام حذفی,حاشیه ها,میزبانی درود لرستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صادق ورمزیار: استقلال در هر ورزشگاهی قادر به شکست گهر است

صادق

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: بازگشت جباری به ترکیب استقلال نعمت بزرگی برای این تیم خواهد بود این بایکن با بازی سازیش در میانه زمین برای مهاجمان می‌تواند برای استقلال کار گشا باشد.
ورمزیار در ادامه اظهار داشت: به هر حال تیم فوتبال استقلال از لحاظ فنی قویتر از گهردروداست در مجموع برای آبی پوشان برگزاری مسابقه در آزادی با ورود نباید فرق کند چرا که آنها توانایی شکست دادن گهری ها را دارند.
حوطه جریمه برای عدم دریافت گل عواملی است که کار استقلال را سخت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: استقلالی‌ها باید یکی دو روز زودتر به لرستان بروند تا با شرایط زمین و جو ورزشگاه درود آشنا شوند به هر حال گهر تیم قوی نیست که بتواند استقلال را شکست دهد.
وی درباره راهکار استقلال برای شکست گهر درود لرستان افزود: تیم فوتبال گهر درود در همه نقاط زمین دچار مشکل است اگر استقلالی‌ها بتوانند دفاع حریف را دور بزنند و مهاجمان سرعتی از پاس‌های عمیق مجتبی جباری استفاده کنند به طور حتم می‌توانند گهر را ببرند.

ورمزیاردرباره عملکرد تیم فوتبال گهر درود لرستان بیان داشت: گهر تیم منسجمی نیست این تیم کار سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد گهریها باید مقابل حریفان قدرتمندی همچون استقلال، پرسپولیس مساوی بگیرند و در برابر دیگر تیمها پیروز شوند تا بتوانند در لیگ برتر باقی بمانند به نظرم این تیم لرستانی شانسی برای ماندندر لیگ برتر را ندارد.
مجیدی بار فنی استقلال را بالا خواهد برد
وی در خصوص حضور دوباره فرهاد مجیدی در تیم استقلال گفت: اگر فرهاد مجیدی مانند سابق از شرایط بدنی خوبی برخوردار باشد به طور حتم می‌تواند از لحاظ فنی روحی وروانی برای آبی پوشان مفید باشد.
پیشکسوت بیان داشت: فرهاد مجیدی و امیر قلعه نوعی به خاطر منافع استقلال از موضعشان کوتاه آمدند به هر حال استقلال از اختلافات بین این دو نفر ضرر کرد. وی درباره کنار گذاشتن منوچهری و میداودی به خاطر مجیدی گفت: هیچ وقت استقلالی‌ها در ورود و خروج‌های بازیکنانشان کار کارشناسی انجام ندادند اگر منوچهری در نیم فصل دوم هم بازی می‌کرد شاید می‌توانست برای استقلال مثمر ثمر باشد. وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم آبی پوشان با برد مقابل گهر درود بتوانند با روحیه بالایی نیم فصل دوم را شروع کنند.

بزرگترین پیروزی:آقا صادق شما اسطوره من هوادار دهه 70 استقلال هستی.15 سال  از تیم جوانان تا بزرگسالان با پیراهن آبی برای تیم محبوبمان توپ زدی و آخر سر هم  به طرز نامهربانانه کنارت گذاشتند ولی دم نزدی!
دوستت داریم بخاطر آن تعصب بی مثالی که داشتی،دوستت داریم بخاطر اینکه سر استقلال منت نگذاشتی و نمی گذاری،دوستت داریم چون حق تو و امثال تو هست که در باشگاه فعالیت کنی،اما بیرون گودی ولی هیچ بر علیه استقلالت نمی گویی.تو اسطوره من هستی صادق با تعصب

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:پیشکسوتان استقلال,صادق ورمرزیار,جام حذفی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بائو: این همه فوتبالیست، دست از سر من بردارید!

میثم بائو

میثم بائو  درباره شایعه جدایی اش از استقلال اظهار داشت: من واقعا نمی دانم این مساله از کجا آب می خورد. 7، 8 روز مصدوم بودم و به تمرینات نرفتم و بعد از آن آمدم که فهمیدم یکی از روزنامه ها شایعه جدایی من را مطرح کرده است. جالب اینجاست همان روزنامه ای که 3 هفته پیش از من به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال یاد کرده بود، حالا شایعه جدایی ام را مطرح می کند.
وی ادامه داد: من برای چنین انسانهایی متاسفم که ذهنیت ها را خراب می کنند. مردم در کوچه و خیابان مرا می بینند و دائما می گویند از استقلال نرو. متاسفم برای آنهایی که این شایعات بی اساس را مطرح می کنند. این همه بازیکن در این فوتبال است. دست از سر من بردارید. البته این را هم بگویم که وقتی آدم دشمن داشته باشد باعث می شود تلاشش را بیشتر کند و بعضی مواقع خوب است دشمن داشته باشیم.
هافبک استقلال درباره ترافیک در خط هافبک استقلال و کار دشوار بازیکنان عنوان کرد: کار همه هافبک ها در استقلال سخت است. کاماچو، من، جباری و ... همه باید برای بازی کردن تلاش کنند چون قلعه نوعی همواره حق را به حقدار می دهد و کوچکترین اشتباهی می تواند برای بازیکن گران تمام شود. اول فصل که به استقلال آمدم 12 هافبک داشتیم، از آن موقع که شرایط بدتر نیست.

بائو در پاسخ به این سوال که اگر نیمکت نشین شوی، ناراحت نمی شوی، گفت: اصلا مهم نیست. هیچ بازیکنی از فیکس بودن در استقلال مطمئن نیست مگر اینکه هم پستی نداشته باشد.
وی درباره بازی جام حذفی مقابل گهر دورود تصریح کرد: بازی سختی در دورود خواهیم داشت. شهر دورود مردم خوب و خونگرمی دارد و به هر حال باید برویم و آنجا بازی کنیم. من امیدوارم ا نظر امنیتی شرایط خوبی مهیا باشد و مخالف رفتن به دورود نیستم چراکه به هر حال مردم خوب لرستان هم حق دارند و باید برای آنها ارزش قائل شویم. میزبانی حق مردم لرستان است. انشاءالله بازی خوبی انجام دهیم و با پیروزی به تهران برگردیم.
بائو در خاتمه درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال اضافه کرد: بازگشت فرهاد خوشحال کننده ترین خبری بود که به من داده شد.مجیدی هم از نظراخلاقی و هم از نظر فنی یکی از اسطوره های استقلال است وباید خوشحال باشیم که او آمده و می خواهد به تیم کمک کند

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:بازیکنان استقلال,میثم بائو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عناوین مطبوعات ورزشی 29 آذر 91


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:مطبوعات ورزشی,ورزش 3,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 29 آذر 91

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیراهن شماره 36 برای مهاجم جدید استقلال
 
ایمان موسوی درباره آبی پوش شدن خود عنوان کرد:خدا را شکر با استقلال به توافق رسیدم و امروز هم قراردادم را ثبت کردم.یکی از آرزوهای پدرم بود که من روزی استقلالی شوم و به عشق پدرم به استقلال آمدم. 
وی افزود:از آن دسته بازیکنانی نیستم که تا می آیند به استقلال بگویم من از اول استقلالی بودم. نه پرسپولیسی بودم نه استقلالی اما رنگ آبی را همیشه دوست داشتم حتی اتومبیییلم نیز آبی است. 
موسوی درباره اینکه آبی پوش شدن او با بازگشت فرهاد مجیدی همراه شده است و همه می دانند او به مجیدی علاقه زیادی دارد گفت:فرهاد عشق همیشگی من بوده است. او یکی از افتخارات فوتبال ایران به شمار می آید و من نیز خوشحالم که در کنار آقا فرهاد و برهانی تجربه زیادی به دست خواهم آورد. در هیأت فوتبال منتظرآقا فرهاد شدم اما باید وسایلم را برای همراهی تیم جمع می کردم، نتوانستم او را ببینم.
وی در خاتمه افزود:اگر فکر می کردم امیر خان یک درصد به من اعتقاد ندارند به استقلال نمی آمدم اما مطمئنم او به من اعتقاد دارد و می توانم روزهای خوبی را در استقلال سپری کنم هر چند که کوچک تمام فوروارد های استقلال هم هستم
نام ایمان موسوی که صبح چهارشنبه قرارداد خود را با آبی پوشان به ثبت رسانده است در فهرست 18 نفره تیم برای بازی با گهر قرار گرفت تا او نیز همراه استقلالی ها به اراک بود. گفته می شود مسئولان استقلال پیراهن شماره 36 را برای ایمان موسوی در نظر گرفته اند
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:نقل و انتقالات نیم فصل,ایمان موسوی,باشگاه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شایعات تکذیب میشوند/تصویر رحمتی در آغوش نکو نام

البته کاپیتان تیم ملی این شایعات را رد کرده است ولی به نظر می رسد مشکلاتی بین آنها وجود دارد. این عکس اما چنین شایعاتی را تکذیب می کند. این عکس پیش از بازی ایران و ازبکستان گرفته شد و شاید مشکلات انها، دقیقا پس از این مسابقه شروع شده باشد!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:تصاویر ورزشی,بازیکنان ملی پوش,نکونام,رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نویی:یک مکتب بیشترنداریم آن هم استقلال است

قلعه نویی بر سر مزار حجازی

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال گفت: به هر حال نگاه من به فرهاد نگاه سرمایه‌ای بود. او سرمایه ملی فوتبال ایران است. من به او نگاهی برادرانه داشتم. می‌خواهم درباره مسئله‌ای صحبت کنم که کسی از آن خبری نداشت. مجیدی قبل از آن که به دفتر فتح‌الله‌زاده برود به خانه من آمد و ما با هم یک ساعتی صحبت کردیم و اگر سوء تفاهمی هم وجود داشت، برطرف شد.
قلعه‌نویی ادامه داد: فرهاد مجیدی کسی است که برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. ما در باشگاه‌مان یک مکتب بیشتر نداریم و آن هم مکتب استقلال است و فرهاد هم جزو این مکتب است. ابتدای فصل پیشنهاد دادم که مجیدی به استقلال بیاید و الان هم که او به استقلال برگشته با تصمیم خود من بوده است. چند روز پیش هم گفتم که الان و در شرایطی که استقلال در صدر جدول است خواسته‌ام مجیدی به استقلال برگردد. او زحمات زیادی کشیده و نباید آن‌ها را فراموش کنیم ضمن اینکه من دوست داشتم او در زمان من از فوتبال خداحافظی کند.
وی درباره بحث بازوبند کاپیتانی هم گفت: این مسئله اهمیتی ندارد. آنقدر هدف‌های ما بزرگ هستند که مسئله کاپیتانی چندان مهم نیست. ضمن اینکه خود بازیکنان استقلال بازیکنان بامعرفتی هستند.

قلعه‌نویی در ادامه درباره موافقت شورای تامین استان لرستان با برگزاری دیدار استقلال با گهر در دورود گفت: وظیفه ما این است که هر جا سازمان لیگ اعلام می‌کند بازی کنیم اما حرف ما این است که آیا شرایط برای برگزاری این بازی آن هم برای دیداری که یک طرفش استقلال است فراهم است یا خیر؟ آیا کسانی که چنین تصمیمی گرفته‌اند تجربه برگزاری چنین بازی‌ای را در این شهر داشته‌اند؟ پس از سال‌ها هنوز کسی حادثه ساری را فراموش نکرده است. این چیزی است که ما می‌گوییم باید مسئولان در تصمیم‌گیری‌شان لحاظ کنند. به هرحال حضور استقلال و پرسپولیس در شهرهای مختلف هواداران زیادی را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند و همین مسئله حساسیت‌ها را برای میزبانی از این دو تیم سخت می‌کند چه برسد به شهری که می‌خواهد برای نخستین بار میزبان چنین مسابقه‌ای باشد.
وی با بیان اینکه هنوز میزبانی دورود رسما به باشگاه استقلال اعلام نشده است، گفت: اگر این مسئله به صورت رسمی اعلام شود، ما از آن تمکین خواهیم کرد.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا در فاصله 72 ساعت تا برگزاری این دیدار کار برای هماهنگی سفر استقلال به لرستان سخت نمی‌شود به ایسنا گفت: طبیعتا اگر یک هفته جلوتر می‌دانستیم می‌توانستیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم اما صحبت من این است که آیا مسئولانی که چنین تصمیمی گرفته‌اند تجربه برگزاری این بازی را در شهرشان داشته‌اند؟ به هر حال اگر واقعا تصمیم‌شان این باشد، ما تمکین می‌کنیم و به دورود می‌رویم چه اینکه در گذشته تقریبا در همه شهرهای ایران بازی کرده‌ایم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 9 / 1391برچسب:مکتب استقلال,امیر قلعه نویی,جام حذفی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مربع قهرمانی

36 copy

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 9 / 1391برچسب:تصاویر ورزشی,بازیکنان بزرگ,قهرمانی لیگ و آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عناوین مطبوعات ورزشی 28 آذر 91


ادامه مطلب
نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 9 / 1391برچسب:مطبوعات ورزشی,ورزش 3,ویژه بازگشت فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

همسرحجازی: برای بازگشت فرهاد به استقلال آرزوی موفیت می‌کنم.

پس از توافق فرهاد مجیدی با استقلال، تعدادی از هوادارانی که خود را منتسب به مرحوم ناصر حجازی می‌کردند با هواداران مجیدی درگیر شدند اما علی فتح‌الله‌زاده منتقدان حضور مجیدی در استقلال را کسانی عنوان کرد که از بازگشت کاپیتان آبی‌ها در استقلال "هراس" دارند. در این میان شاید موضع‌گیری خانواده ناصر حجازی به این انتقال بتواند جالب‌توجه باشد.
نازی شفیعی همسر مرحوم حجازی درباره حضور مجیدی در استقلال به ایسنا، گفت: برای ما در درجه اول اعتلای نام استقلال اهمیت دارد. مهم نیست که چه کسی در این تیم بازی می‌کند بلکه تنها نام استقلال مهم است. درباره فرهاد مجیدی هم باید بگویم که هر تصمیمی گرفته حتما از نظر خودش درست بوده و محترم و ما نمی‌توانیم درباره این انتقال اظهارنظر کنیم.
او درباره اینکه آیا حضور مجیدی در استقلال باعث دودستگی هواداران و در نهایت ضربه خوردن استقلال نمی‌شود گفت: اول اینکه باید بگویم ما مخلص هواداران هستیم اما من بارها به آنها گفته‌ام که اگر می‌خواهید روح ناصر شاد باشد،‌ جنجال نکنید چرا که خود ناصر هم اهل جنجال نبود. آرامشی که آنها می‌توانند به استقلال بدهند کمک بزرگی به استقلال برای کسب قهرمانی خواهد بود.

شفیعی درباره اتفاقات شب گذشته جلوی دفتر فتح‌الله‌زاده هم گفت: طرفداران ناصر اهل توهین و بد و بیراه نیستند و اگر اعتراضی به این انتقال داشته باشند به کسی توهین نمی‌کنند. در هر حال قهرمانی استقلال همه‌ی ما و به ویژه ناصر را خوشحال می‌کند و باید به استقلال کمک کنیم قهرمان شود. دوباره تاکید می‌کنم که نظر مجیدی حتما برای خودش درست و محترم بوده و ما برای او در بازگشتش به استقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 9 / 1391برچسب:ویژه بازگشت فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان 28 آذر 91

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 9 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آفرین به کاپیتان با تجربه ما

آقایان و خانم های که عشق فرهاد کورتان کرده بود و همه جوره فرهاد را برتر از استقلال می دانستید!چقدر گفتیم فرهاد را می خواهند مقابل امیر قرار دهند و خود فرهاد و سرنوشتش به تنهایی برایشان مهم نیست!؟ بفرمایید...!
مجیدی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی در جلسه قرارداد نکونام حضور داشت اما در جلسه امروز او با فتح‌‌الله‌زاده، قلعه نویی نبود، گفت: من فکر نمی‌کنم حضور قلعه‌نویی در جلسه بستن قرارداد لازم باشد به هر حال این سؤال را باید از ایشان بپرسید. البته سؤال شما اصلاً سؤالی نیست که من به خواهم به آن جواب بدهم.
وی در مورد اعتراض برخی از هواداران ناصر حجازی به او در مورد بازگشت به استقلال اظهار داشت: من چیزی ندیدم نباید فراموش کنیم که حجازی نه تنها اسطوره من بلکه اسطوره تمام استقلالی‌ها و حتی خود امیر قلعه‌‌نویی است آقای حجازی برای تمامی استقلالی‌ها عزیز است و همیشه در زمان مربیگیری به من لطف داشتند برای من مهم پیراهن استقلال و هواداران این تیم است.
""حجازی اسطوره تمام استقلالی‌هاست""
آفرین آقا فرهاد این جمله ات را باید با آب طلا نوشت و سر در باشگاه استقلال نصب کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 9 / 1391برچسب:مکتب ناصرحجازی,مکتب استقلال,اسطوره,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب