بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک

هر که زمین خورده ی آل عباست-مشتری میکده ی مجتباست- ما ریزه خوار این خاندانیم
امام حسن عليه السلام در بقيع بي بقعه; در جوار جده‏ي پدريش فاطمه بنت اسد، برادر زاده نازنينش امام سجاد عليه السلام و مضجع امام باقر و امام صادق عليهما السلام آرميده است.
امام حسن عليه السلام دوبار تمام ثروت خود را در راه خدا خرج کرد و سه بار دارايي‏اش را به دو نصف کرده، نيمي را براي خود گذاشت و نصف ديگر را در راه خدا انفاق کرد.
میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)بر تمام بازدیدکنندگان گرامی مبارک باد

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1392برچسب:مناسبتی,میلاد امام سوم شیعیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 30 تير 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقای حسینی لطفا شما صحبت از تعصب نکنید!

http://axgig.com/images/37520450311796565006.jpg

حسینی درباره جدیدترین صحبت‌های فتح‌الله‌زاده که باز هم به مساله پورشه گرفتن بازیکن پرسپولیس اشاره کرده است، اظهار کرد: دوست ندارم دیگر درباره این مساله صحبتی کنم. فقط این را می‌دانم که بازیکن پرسپولیس این روزها از این حرف‌ها خیلی ناراحت هستند و واقعا خسته شده‌اند.
 اگر کسی بار دیگر از این حرف‌ها بزند، مطمئن باشید که بازیکنان پرسپولیس از او شکایت خواهند کرد. آقای فتح‌الله‌زاده باید ثابت کند که بازیکنان پرسپولیس پورشه گرفتند. آیا سندی برای حرف‌هایتان دارید؟ اگر اتهامات خود را ثابت نکنند، نه من بلکه همه بازیکنان پرسپولیس شکایت خواهیم کرد. اصلا به استقلالی‌ها ربطی ندارد که چه کار می‌کنیم.همین طور به ما ربط ندارد که آنها چه می‌کنند. متاسفانه فقط می‌خواهند فشارها را روی پرسپولیس بیشتر کنند اما مردم واقعیت‌ها را می‌دانند. پرسپولیس را دوست دارم و با تمام وجودم برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم اما از مردم می‌خواهم که فریب این چیزها را نخورند.
بزرگترین پیروزی:
سید جلال حسینی ظاهرا یادش رفته که در چه جایگاهی قرار دارد و نبایستی با مدیر عامل یک تیم حتی اگر صحبتهای در مورد وی به نا حق انجام داده باشد اینگونه رفتار کند!آقای حسینی شمای که به تیم زادگاهت _ملوان بندر انزلی_دو فصل قبل بخاطر پایین بودن دستمزد پیشنهادی از سوی باشگاه ملوان جواب منفی دادی،دیگر صحبت از تعصب داشتن و نگرفتن پولهای آنچنانی نکنید!
یادمان نرفته که دو فصل قبل همین سید جلال حسینی وقتی از سپاهان جدا شده بود قرار بود همراه با سید مهدی رحمتی به استقلال بپیوندد و حتی شایعه شده بود که رحمتی شرط استقلالی شدنش را جذب توامان وی با جلال حسینی گذاشته بود!
این انتقال نیز تا آخرین لحظات نقل و انتقالات در حال به وقوع پیوستن بود و برای همین منظور مدیران استقلال به همراه پرویز مظلومی سرمربی وقت پسران آبی بیژن کوشکی و بنا بر دلایلی خاص امیر حسین صادقی را در لیست فروش قرار دادند ولی در نهایت حسینی در دقیقه 90 نتوانست بر قول و قرارهای که گذاشته بود پایبند باشد و با گرفتن یکی از همان ماشین های معروف از رویانیان به پرسپولیس پیوست!
آقای حسینی مردم همه چیز را خوب می فهمند و می دانن چه کسی با آنها صادقند وچه کسی قصد فریب افکار عمومی را دارند!

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,علی فتح الله زاده,سیدجلال حسینی , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

وقتی حاج آقا پا به توپ شد

عکس: وقتی حاج آقا پا به توپ شد

تصویری از یک روحانی را می‌بینید که در مواجهه با کودکان و نوجوانان از زبان فوتبال کمک می‌گیرد تا بتواند ارتباط بیشتری با آن‌ها برقرار کند و همراه با لبخند معصومانه کودکان زمینه دوستی بیشتر آن‌ها با خدا را فراهم کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 4 / 1392برچسب:عاشقان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 29 تير 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فتح‌الله‌زاده: فردا پرونده نکونام را مي‌بندم

http://axgig.com/images/94852464568106966641.jpg

مديرعامل باشگاه استقلال پس از پايان نشست باشگاه‌هاي بدهکار با کميته انضباطي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امروز 6 – 7 باشگاه ديگر هم آمده بودند تا همه بدانند که فقط ما بدهکار نيستيم. فصل گذشته ما پيشنهاد داده بوديم که فعلا 30 درصد از درآمد باشگاه‌ها براي بدهي آن‌ها کنار گذاشته شود که امروز با اين پيشنهاد موافقت شد و تحريم‌ها هم از روي تيم‌ها برداشته شد.
 وي افزود: حسن‌زاده در جريان پرداخت‌هاي ما نبود و ما را بدهکارترين تيم معرفي کرد، در حالي که من از سال گذشته بيشتر از يک و نيم ميليارد بدهي پرداخت کرده‌ام.
فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال که آيا رويانيان هم با پيشنهاد شما موافقت کرد و با هم آشتي کرديد، گفت: بله، رويانيان هم موافقت کرد. ما با هم قهر نيستيم. بازي‌هاي ليگ هنوز شروع نشده و ما مي‌خواهيم فضاي فوتبال را داغ کنيم. من به شوخي بعضي حرف‌ها را مي‌زنم اما ايشان جدي مي‌گيرند. البته هنوز متوجه نمي‌شوم که وقتي ايشان راه مي‌رود، دارد مي‌آيد يا دارد مي‌رود! بايد در اين باره بيشتر تمرين کنم.
وي درباره آخرين شرايط نکونام هم گفت: او پيش از اين جلسه در نشستي با کفاشيان براي بازي امشب حاضر شده بود. امروز مطالب روزنامه‌ها سوء تفاهم‌هايي را درباره رابطه نکونام و استقلال به وجود آورده بود که فردا آن را حل مي‌کنيم. نمي‌خواهم بگويم روزنامه‌ها دروغ نوشتند اما حاشيه‌سازي کردند.بعيد مي‌دانم که نکونام از استقلال جدا شود. ان‌شاءالله فردا همه چيز را تمام مي‌کنيم. متاسفانه برخي دوستان ناباب چيزهايي درباره نکونام به قلعه‌نويي گفته‌اند که باعث به وجود آمدن حاشيه‌هايي شده است.
مديرعامل باشگاه استقلال درباره اينکه گفته مي‌شود نکونام به تراکتورسازي نزديک شده گفت:‌هر روز مي‌گويند نکونام با يک تيم قرارداد بسته است. البته اگر مشکل از طرف ما باشد نمي‌توانيم هم او را نخواهيم و هم رضايت‌نامه‌اش را ندهيم. اما سعي مي‌کنيم فردا مشکل را حل کنيم.
خبرنگاري از فتح‌الله‌زاده پرسيد قلعه‌نويي گفته هنوز نتوانسته‌ايم بازيکني را جاي جباري بياوريم. مديرعامل استقلال پاسخ داد: آن روزنامه عاشق جباري است. براي همين چنين تيتري زده است. بايد اسم اين روزنامه را بگذاريم "جبارسينگ".
وي درباره درگيري لفظي خود با رويانيان گفت: ايشان چهار مصاحبه عليه من کرد اما در جوابش چيزي نگفتم. من هر چهار بار يک بار به او جواب مي‌دهم.
فتح‌الله‌زاده که از پاسخ دادن به سوالي درباره شکايت جلال حسيني از او مطرح شده بود، خودداري مي‌کرد، درباره سيزدهمين دوره ليگ برتر گفت: عدد 13 براي ما خوش‌يمن است و خود من عدد 13 را خيلي دوست دارم. ان‌شاءالله امسال هم قهرمان مي‌شويم.
وي درباره اينکه گفته مي‌شود قرارداد استقلال با تيموريان شبيه ترکمنچاي است گفت: بله، به نفع ما يک قرارداد ترکمنچاي بوده است.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,علی فتح الله زاده,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

غلامحسين مظلومي معاون فني استقلال شد

علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال لحظاتي پيش به عيادت غلامحسين مظلومي پيشکسوت باشگاه استقلال رفت. فتح‌الله‌زاده ضمن ابراز اميدواري براي بهبودي هرچه زودتر مظلومي، با توجه به تجربيات گرانبهاي اين پيشکسوت استقلال با اهداي حکمي، وي را به عنوان معاون فني باشگاه استقلال برگزيد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,غلامحسين مظلومي , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه گل 27 تير 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 4 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه گل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تساوي بدون گل استقلال و ذوب‌آهن

 استقلال در آخرين مراحل آماده سازي خود براي شروع سيزدهمين دوره ليگ برتر در ديداري دوستانه به مصاف  ذوب آهن رفت.
 در نيمه اول اين مسابقه ذوب آهن بر بازي سوار بود. آن ها در چندين صحنه روي دروازه استقلال خطرساز شدند که در يکي از اين صحنه ها شوت مهدي رجب زاده را مهدي رحمتي با واکنشي خوب به کرنر فرستاد.
در نيمه دوم با ورود فرهاد مجيدي و پژمان منتظري به زمين استقلال بازي را در اختيار گرفت و چندين موقعيت روي دروازه حريف خود ايجاد کرد. در يکي از اين صحنه ها شوت محمد قاضي را کاسپاروف به خوبي دريافت کرد.
در اين ديدار استقلال با ترکيب مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده،‌اميرحسين صادقي، هاشم بيک‌زاده، مهران قاسمي، عليرضا نيکبخت واحدي، آرش برهاني، پژمان نوري، محمد قاضي، ساموئل و محمدمهدي نظري در ميدان حاضر شد.
در نيمه دوم نظري و نيکبخت بيرون آمدند و فرهاد مجيدي و پژمان منتظري به جاي آن ها وارد زمين شدند.
براي ذوب آهن نيز کاسپاروف، عليرضا محمد، هادي تأميني، سپهر حيدري، وحيد علي‌‌آبادي، اسماعيل فرهادي، مهدي رجب‌زاده، محمد صلصالي، مصطفي اکرامي، ميلاد زنيدپور و محسن مسلمان به ميدان رفتند.
اين ديدار از ساعت 18 و 30 دقيقه در کمپ مرحوم ناصر حجازي برگزار شد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,دیدارهای تدارکاتی,ذوب آهن اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 27 تير 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 4 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فهرست آبي‌پوشان به AFC ارسال شد

http://axgig.com/images/94705383260557256118.jpg

باشگاه استقلال اسامي بازيکنان اين تيم را براي حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به AFC ارسال کرد.
مسئولان اين باشگاه پس از ارسال نامه به فدراسيون فوتبال و در اختيار گذاشتن اسامي به کميته روابط بين الملل از طريق اين کميته فهرست بازيکنان و عوامل فني و اجرايي خود را به AFC ايميل کردند.
نکته جالب توجه در اين فهرست نام جواد نکونام است که به عنوان بازيکن اين تيم به AFC ارسال شده اشت.
اين در حالي است که گفته مي شد نکونام شب گذشته راهي امارات شده اما اين بازيکن سفرش را به امارات به تعويق انداخته است.
مسئولان باشگاه استقلال تا امشب مي توانند نام هربازيکني را که با او به توافق برسند به اين فهرست اضافه کنند که در حتي در صورت توافق با تيموريان نام اين بازيکن هم در فهرست اين تيم گنجانده خواهد شد.استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در دو ديدار رفت و برگشت به مصاف بوريرام تايلند خواهد رفت.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,لیگ قهرمانان آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آندرانيک تيموريان به خانه خود بازگشت.

http://ups.night-skin.com/up-92-04/Photo-01750-0046567-005-001.jpg

آندرانيک تيموريان که فصل قبل در تيم الخريطيات قطر توپ مي‌زد با عقد قراردادي يکساله به تيم استقلال پيوست.
تيموريان هافبک تيم ملي ايران، لحظاتي پيش در دفتر مديرعامل باشگاه استقلال حاضر شد و در نشستي با فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال شرکت کرد ودر نهايت با عقد قراردادي يکساله به تيم استقلال پيوست.
تيموريان: مي‌خواهم بازيکن موثري باشم
درانيک تيموريان که امروز با قرارداد يک ساله دوباره به استقلال برگشت، اظهار کرد: واقعيت اين است که خودم خيلي خوشحالم که دوباره به تيم محبوبم برگشتم؛ تيمي که 10 سال پيش کارم را از آنجا آغاز کردم و با حضور در تيم جوانان و اميد به فوتبال ايران معرفي شدم. اميدوارم امسال بتوانم بازيکن موثري براي استقلال باشم.
وي افزود: مي‌دانم که در اين چند وقت هواداران خيلي اذيت شدند و مدام از من مي‌پرسيدند که آيا به استقلال مي‌آيي يا نه و حالا با امضاي قرارداد با استقلال پاسخ‌شان را دادم. اميدوارم بتوانم در فصل جديد که سال بسيار مهمي براي استقلال چه در ليگ برتر و چه ليگ قهرمانان است، موثر واقع شده و بازي‌هاي خوبي را براي استقلال انجام دهم. مي‌دانم که روزهاي دشوار و مهمي در آسيا داريم و بايد هواداران را در آسيا هم خوشحال کنيم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,آندرانيک تيموريان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال 26 تير 1392

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 4 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

به نام نقاش بال پروانه ها

http://ups.night-skin.com/up-92-04/28821970919183226878.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 4 / 1392برچسب:مناسبتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جباری یک استقلالی اصیل است و نباید به وی توهین کنند!

http://ups.night-skin.com/up-92-04/1001754-306540169482468-253598552-n.jpg

برای آخرین بار میخواهیم مطلبی در مورد مجتبی جباری بنویسیم.
قبل از نوشتن این پست باید بگوییم پیج بزرگترین پیروزی تا بازگشت مجدد مجتبی جباری به خانه خودش لحظه شماری می کند اما بخاطر وی حاضر نیستیم تیم مورد علاقه خودمان که استقلال قهرمان و پر افتخار می باشد را به دلیل جدا شدن وی به حق یا نا حق بکوبیم و سر ناسازگاری با آن بگذاریم.
اما ...
با چند تا سوال می خواهم در پایان به یک نتیجه کلی برسیم!
1)چه کسی میداند مرحوم ناصر حجازی حدود 30 سال قبل از تاج به شهباز ( یک سال و نیم در بین سال‌های ۱۳۵۶ و ۱۳۵۸ برای تیم شهباز بازی کرد) نقل مکان کرد و حتی مقابل استقلال در پست مهاجم بازی کرد تا به تیم محبوب خودش گل بزند؟
2)کدام از دوستان که سابقه هوادارای بالای 25،30 سال دارند می دانند اولین کار یا تصمیمی که مرحوم حجازی را نزد مردم حجازی کرد چه بود؟که بعد از آن باعث شود نیمی ازمحبوبیتش را با گرفتن آن تصمیم بدست بیاورد؟!
3)هواداران عزیز اکثرا دلیل جدایی شاهرخ بیانی از استقلال و به تبع بازگشت مجددش را می دانند؟ آیا جدایی جباری از استقلال از پیوستن شاهرخ به پرسپولیس بدتر بوده؟
4)آیا وقتی رضا احدی با 4 سال سابقه بازی در استقلال به عنوان کاپیتان به پرسپولیس پیوست و فقط 75 دقیقه توانست در این تیم توپ بزند کارش نابخشودنی تر بود یا جدایی مجتبی جباری از استقلال؟
5)آیا مجید نامجو مطلق که اسطوره های استقلال به شمار می رود بعد از چندین سال بازی در استقلال برای یکی دو فصل به پرسپولیس پیوست،این تصمیم وی از جدایی مجتبی کم اهمیت تر بود؟
6)دلیل پیوستن احمدرضا عابدزاده به پرسپولیس آنهم درحالیکه با استقلال به قهرمانی باشگاههای آسیا دست پیدا کرده بود و تا همین حالا هم تنها افتخار باشگاهی این دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران می باشد چه بوده است؟
7)آیا مجتبی جباری به سپاهان پیوسته یا پرسپولیس!؟آیا جباری را از استقلال کنار گذاشتن و به نوعی بیرونش کردند یا خودش در همان ابتدای نقل و انتقالات از استقلال جدا شد؟
نتیجه:جباری یک استقلالی اصیله و هر کسی به آن توهین کنه استقلالی نیست.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شماره 8 استقلال نیز مثل شماره 7 آن مقدس است!

http://ups.night-skin.com/up-92-04/1009777-547129468666345-1215803555-n.jpg

شماره 8 استقلال را بخاطر 8 سال زحمتی که جباری برای استقلال کشیده لااقل به بازیکنی ندهید!
میدانیم این حرفها احساسی و از روی تعصب میزنیم و در فوتبال حرفه ای جای نداره!اما لااقل به بازیکنی بدهید که مهمان یکسال استقلال نباشه!
شماره 8 استقلال را سلطان علی جباری ها،امیر قلعه نویی ها،محمد نوازی ها ،مجتبی جباری ها پوشیده اند،خواهشا به پژمان نوری ندهید!اصلا یک فصل بایگانیش کنید تا با این کار مجتبی جباری را هم شرمنده خودتان کرده باشید.
نکته:
واكنش جالب امير قلعه نويي به جايگزين مجتبي جباري؛دوست داشتم مجتبي بماند اما حالا كه نيست هواداران با حمايتشان از استقلال جاي خالي او را پر ميكنند.
دقت کنید امیرخان گفته:جالی خالی او را پر می کنند!جالی خالی ،جای خالی،جای خالی........

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,مجتبی جباری,بازوبند کاپیتانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آقاي نکونام به صداي قلب هموطنان گوش دهيد

http://axgig.com/images/91054181093937890834.jpg

امير حاج رضايي در خصوص حضور بازيکنان ايراني در ليگ امارات اظهار داشت: به عقيده من بايد تصميم جدي براي برخورد با اين همسايه کوچک و ناسازگار ما که ادعاهاي بزرگ دارد گرفته شود.
وي افزود: نرفتن خلعتبري و نکونام به ليگ امارات با نام جعلي اش شايد يک مسکن باشد. مقامات ارشد کشور بايد در اين خصوص يک تصميم درست بگيرند. شايد اگر روزي که فدراسيون فوتبال امارات برگزاري بازي ايران در خاک کشورش را به بهانه بازديد يک مقام ارشد ايران از جزيره ابوموسي لغو کرد پاسخ درستي مي داديم و واکنش جدي داشتيم اين کشور کوچک اين گونه پيش نمي رفت.
وي ادامه داد: ما اهمال کرديم و حالا بايد جبران کنيم. اين کشور شيخ نشين کوچک نه تنها در فوتبال که در بسياري از بخش هاي ديگر به شيطنت خود ادامه مي دهد و بايد سرجايش بنشيند.
حاج رضايي در مورد حضور نکونام در ليگ امارات گفت: جواد از نظر فني و اخلاقي بسيار مورد تأييد است.اين را همه مي دانند. من نمي خواهم يک بازيکن حرفه اي را از لحاظ مالي محدود کنم اما او کاپيتان تيم ملي ايران است.کاپيتان تيمي که مردم شريف ايران بسيار دوستش دارند.موضع گيري جواد براي اين کشور کوچک بسيار مهم است. براي کشوري که نام جعلي روي ليگ خود گذاشته است.جواد کاپيتان تيمي است که به جام جهاني صعود کرده در حالي که اين کشور کوچک با صرف ميلياردها دلار هزينه نتوانسته به جايي برسد.
حاج رضايي در پايان خطاب به نکونام گفت: آقا جواد! قلب 75 ميليون ايراني همراه قلب شما مي‌تپد. به صداي قلب اين مردم گوش کنيد. شما شرافت آنها را نمايندگي مي کنيد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نکونام با شارجه امارات به توافق رسيد

کاپيتان تيم ملي ايران پس از مدت‌ها بلاتکليفي، سرانجام تکليفش را براي فصل بعد معلوم کرد. او شب گذشته و پس از مذاکره مديربرنامه‌هايش با مسوولان باشگاه شارجه با اين باشگاه اماراتي به توافق اوليه رسيد و امروز عصر براي گفت‌وگوي نهايي و امضاي قرارداد با اين تيم به امارات سفر مي‌کند.
نکونام پس از امضاي قراردادش به تهران بر مي‌گردد تا فردا در نشست خبري موسسه خيريه محک شرکت کند.
نکونام در حالي با مسوولان باشگاه شارجه به توافق رسيده که مسوولان باشگاه استقلال در آخرين فرصت، امروز تکاپوهايي را براي منصرف کردن نکونام آغاز کرده‌اند اما با توجه به صحبت‌هاي ديشب مديربرنامه‌هاي نکونام با مسوولان شارجه بعيد است،‌ تغييري در نظر کاپيتان تيم ملي ايجاد شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب